Kde se vzal Black Friday a proč se mu říká „černý“? Novodobé nákupní šílenství v kvízu
Pro zákazníky je to každoroční příležitost, jak levněji nakoupit vánoční dárky či jindy drahou elektroniku. Pro firmy silný marketingový nástroj, jak na konci roku vyprodat zboží, zlepšit hospodářské výsledky a uvolnit sklady před novou sezonou. Víte ale, kde se Black Friday, tedy Černý pátek, vzal? Kdo ho v Česku prosadil? A vyplatí se podnikatelům na jeho vlně svézt? Otestujte se v našem kvízu.
Zaujali jsme vás? Pokračujte...
Ikony jako Porsche nebo Absolut. Poznáte slavné výrobky jen podle siluety?
České firmy a podnikatelé za první republiky. Období rozmachu ve velkém kvízu
Dušičky a dýně. A tvrdý byznys. Víte, jak se vydělává na zesnulých?
Umění jako jistota v nejistém světě… Čtěte v novém Finmagu
Inflace, politika i snahy o postpandemickou obnovu v posledních dvou letech ovlivnily globální i český trh s uměním. Oba však prokázaly odolnost. V turbulentních časech je umění prostě spolehlivým investičním prostředkem.
UMĚNÍ JE BYZNYS
Martin Kodl miluje modernu a vede nejúspěšnější aukční dům u nás. • Jakub Kodl se zaměřuje na současnou tvorbu a jeho KodlContemporary zastupuje nejžádanější autory. • Proč rodinný klan Kodlů už 150 let sbírá umění?
BYZNYS JE HRA
Studium molekulární biologie i zážitky z kláštera přivedly Terezu Královou k výrobě mýdel Onwa. • Pro Zdeňka Lefflera bylo otevření prvního ReFresh Bistra návratem na střední školu. • Kde se berou talenty na podnikání?
Související témata
Související články
Nejčtenější články
Aktuální číslo časopisu
Umění jako jistota v nejistém světě… Čtěte v novém Finmagu