Vizualizace koncepce nové strategie práce s reklamou pro Správu železnic. Jde o dlouhodobou strategii, zásadní změny budou realizovány postupně během rekonstrukcí. Retuš: Anna Sajdok. Stav před.
Vizualizace koncepce nové strategie práce s reklamou pro Správu železnic. Jde o dlouhodobou strategii, zásadní změny budou realizovány postupně během rekonstrukcí. Retuš: Anna Sajdok. Stav po.
Proměna letních zahrádek na základě nové metodiky Odboru památkové péče, která vznikla spolu s Manuálem dobré praxe reklamy a označování provozoven v roce 2018. Stav před.
Proměna letních zahrádek na základě nové metodiky Odboru památkové péče, která vznikla spolu s Manuálem dobré praxe reklamy a označování provozoven v roce 2018. Stav po.
Průzkum veřejného mínění před rekonstrukcí a vytvoření orientačního systému na ÚAN Zvonařka v Brně. Spolupráce s Pavlem Coufalíkem. Autorem návrhu celkové rekonstrukce je architektonické studio Chybik+Kristof. Stav před.
Průzkum veřejného mínění před rekonstrukcí a vytvoření orientačního systému na ÚAN Zvonařka v Brně. Spolupráce s Pavlem Coufalíkem. Autorem návrhu celkové rekonstrukce je architektonické studio Chybik+Kristof. Stav po.