DŘEVNÍ DOBY. Majitel firmy Pavel Hendrych nad jedněmi z prvních lezeček.
DNEŠEK. Dnes firma v Poličce na Svitavsku šije ucelený sortiment pro horolezce.
LEZEČKY. Hlavním a klíčovým produktem značky Ocún jsou lezecké boty, takzvané lezečky. Ty tvoří zhruba třetinu obratu firmy.
PEČLIVOST. Každý materiál i produkt je pečlivě vybírán a testován. Aby ne, závisí na nich životy samotných lezců-zákazníků.
KVALITA. Na kvalitní prošívání a precizní testování tak firma velmi dbá.
AMBASADOŘI. V marketingové komunikaci firma spoléhá hlavně na podporu lezců a ambassadory značky. Donedávna neměla ani žádné přímé distribuční kanály, z velké části funguje v B2B segmentu.
INSPIRACE. Vedle byznysu samotného se firma zabývá i osvětou na poli horolezectví. Pořádá školení, podporuje komunitu a svůj úspěch vrací třeba i formou příspěvku na podporu požárem poničeného Českého Švýcarska.