Předplatit časopis Finmag

Kde je svět ještě v pořádku? Ukažte, jak znáte motta českých značek

Gabriel Pleska
Gabriel Pleska
8. 2. 2025
 7 667
kvíz

Slogan bývá spojený s jednou reklamní kampaní. Anebo mívají svůj slogan či motto firmy nastálo. Nebo aspoň na dlouho. Just do it je prostě Nike, ať se zrovna prodávají plavky, nebo čepice na lyžovačku. V tomhle kvízu jsme se zaměřili na slogany českých firem. Tak ukažte, jak se vyznáte.

Kde je svět ještě v pořádku? Ukažte, jak znáte motta českých značek
Rozsvítí se vám hned, jak ten slogan uvidíte? (ilustrační koláž) / Zdroj: Shutterstock
1/10
Víte, kde „je svět ještě v pořádku“?

Zaujali jsme vás? Pokračujte...

Umění jako jistota v nejistém světě… Čtěte v novém Finmagu

Inflace, politika i snahy o postpandemickou obnovu v posledních dvou letech ovlivnily globální i český trh s uměním. Oba však prokázaly odolnost. V turbulentních časech je umění prostě spolehlivým investičním prostředkem.

Finmag předplatnéZdroj: Finmag

UMĚNÍ JE BYZNYS

Martin Kodl miluje modernu a vede nejúspěšnější aukční dům u nás. • Jakub Kodl se zaměřuje na současnou tvorbu a jeho KodlContemporary zastupuje nejžádanější autory. • Proč rodinný klan Kodlů už 150 let sbírá umění?

BYZNYS JE HRA

Studium molekulární biologie i zážitky z kláštera přivedly Terezu Královou k výrobě mýdel Onwa. • Pro Marka Lefflera bylo otevření prvního ReFresh Bistra návratem na střední školu. • Kde se berou talenty na podnikání?

Ohodnoťte článek

-
1
+

Sdílejte

Diskutujte

Vstoupit do diskuze
Gabriel Pleska

Gabriel Pleska

Redaktor, editor a uměle inteligentní ilustrátor webů Peníze.cz a Finmag.cz.

Související témata

kvízmarketingreklamaznačky

Aktuální číslo časopisu

Předplatné časopisu Finmag

Umění jako jistota v nejistém světě… Čtěte v novém Finmagu

Koupit nejnovější číslo