Předplatit časopis Finmag

Články na téma: marketingová strategie

Další články na téma marketingová strategie najdete na Peníze.cz.

Nevěřte na recepty zavřené v sejfech. Tajnou přísadou je skoro vždycky marketingčasopis
 9 141

Nevěřte na recepty zavřené v sejfech. Tajnou přísadou je skoro vždycky marketing

Máloco přitahuje větší pozornost než tajemství. Tajní agenti, tajné spolky, tajné dohody – nebo téma tohoto článku – tajné přísady. O téhle geniální marketingové strategii je text, který pro vás otevíráme z aktuálního čísla Finmagu.

Jakub Žofčák23. 12. 2024
Sbohem boomeři, nová éra je tu! Proč Jaguar pošlapává tradice a sází na hýřivý modernismuskomentář
 6 361

Sbohem boomeři, nová éra je tu! Proč Jaguar pošlapává tradice a sází na hýřivý modernismus

Majitelé či manažeři zavedených značek občas pocítí palčivou touhu po zásadní změně. Někdy z nutnosti, jindy jen z nutkání zanechat po sobě nějakou stopu. A tak došla řada i na slavnou automobilovou značku Jaguar. Proč? A vyplatí se jí nekompromisní sázka na modernismus?

Pavel Kohout28. 11. 2024
Neutrácejte za nové zákazníky. Co je remarketing a proč se vaší firmě vyplatí?Jak na podnikání

Neutrácejte za nové zákazníky. Co je remarketing a proč se vaší firmě vyplatí?

Oslovení nového zákazníka je mnohonásobně dražší než péče o klienty, kteří se spokojeně vrací. Proto spousta firem dobře ví, že se jim cílení marketingu na stávající zákazníky nebo ty, kteří už o nákup projevili zájem, v mnoha ohledech vyplácí mnohem víc. Této strategii v online prostředí říkáme remarketing a má svá pravidla a osvědčené postupy. V rámci seriálu Jak na podnikání si dnes řekneme, jak na něj.

Alena Šafrová Drášilová13. 11. 2024
Rodinná firma konkuruje světovým značkám. Musíte zacílit na konkrétní problém, říká Franckepodcast
 21 245

Rodinná firma konkuruje světovým značkám. Musíte zacílit na konkrétní problém, říká Francke

Vstoupili na trh, kde se zdálo, že karty jsou už rozdány. Stačilo však vyřešit problém, který jejich cílová skupina řeší. Výrobu holí na běžky a Nordic Walking proto doplnili o připojištění, které zajistí, že při zlomení hůlky dostanou zákazníci nový díl. „Zajímavé je, že na tom vůbec neproděláváme. Věříme zákazníkům a oni toho nezneužívají,“ říká v dalším díle DoToho! podcastu spolumajitelka značky Haakon Pavla Francke.

Michal Hron15. 5. 2024