Předplatit časopis Finmag

Evropská jednička mezi cestovními kancelářemi načíná druhou sezónu na českém trhu

Protext
Protext
18. 6. 2024
Tiskové zprávy
Evropská jednička mezi cestovními kancelářemi načíná druhou sezónu na českém trhu
Zdroj: Protext

Těch tří písmen je všude plno. Reklamy na zájezdy od společnosti TUI můžete vidět prakticky všude. U nás stále ne úplně zavedená značka do toho šlape a nutno říct, že rozhodně má co nabídnout.

Co je to TUI?

Cestovní kancelář TUI vstoupila na český trh teprve vloni v létě. Mohlo by se tedy zdát, že jde o nějakou rychlokvašku. Nic však není více vzdáleno pravdě. Vždyť pátrání po stopách vzniku této cestovky nás zavede skoro sto let nazpět. V roce 1928 Hubert a Maria Tigges v Německu založili cestovní kancelář, která se jmenovala jednoduše Dr. Tigges-Fahrten. O čtyřicet let později se tato společnost sloučila s dalšími třemi, a vznikla tak cestovní kancelář Touristik Union International. A zkratka TUI byla na světě.

Ani to ale nebyl konec velké expanze. Spíše právě naopak. Jako pohádkový Otesánek firma TUI rostla a rostla a ve snaze vybudovat cestovní kancelář s co nejkomplexnější nabídkou zájezdů i přidružených služeb se z ní stala evropská jednička a jeden z lídrů světového trhu. Desítky milionů spokojených zákazníků a pozitivní recenze cestovky TUI to jednoznačně dokládají. Jen my Češi jsme si na vstup koncernu TUI do našich luhů a hájů museli počkat do roku 2023.

Výhody evropské jedničky

Ale co je důležité, dočkali jsme se a už v loňském roce první cestovatelé a dovolenkáři mohli vybírat z nabídky zájezdů na tui.cz. A nejen že vybrali, ale mohli i ověřit, zda cestování se společností patřící do koncernu TUI Group přináší nějaké výhody. Inu, přináší.

Široká nabídka za solidní ceny

To, co byste od každé velké společnosti čekali, je určitě široká nabídka zájezdů. V tomto směru vás TUI určitě nezklame, ale spíše ohromí. Jen se na webu této cestovní kanceláře pokuste proklikat možnostmi. Neuvěříte, že jde o nabídku jediné cestovky a ne o nějaký srovnávač zájezdů. Na lyže i k moři, do klasických destinací i na téměř neznámá místa, po Evropě i daleko za hranice starého kontinentu. Možností je téměř nekonečné množství. I recenze CK TUI často zmiňují širokou nabídku mezi jejími nejvýraznějšími pozitivy. S touto společností můžete vyrazit do Itálie, do Španělska či do Řecka, stejně jako na Madeiru nebo do Egypta. A co někam dál? Srí Lanka, Jamajka, Dominikánská republika, Kuba. Letadla s logem TUI létají do celkem 180 destinací po celém světě.

Rozhodně ale nejde jen o šíři nabídky, ale i o ceny. Velký koncern je dokáže stlačit hodně nízko. Jen považte: Týdenní all inclusive pobyt v Egyptě může stát méně než 10 tisíc korun na osobu. Ani luxusní Dominikánská republika nemusí být drahá. Pětihvězdičkový hotel na pobřeží Karibiku vám týden bude říkat pane jen za 25 tisíc na osobu a na podobné peníze vyjde třeba i týdenní all inclusive dovolená na Srí Lance. To je hodně muziky za málo peněz. A to se nebavíme o first minute či last minute cenách.

Dokonalý servis

Společnost TUI je známá svou orientací na zákazníka. Ta je patrná už z jejího hlavního hesla, které zní: "Doprovázet zákazníky ve všech fázích zájezdu – od chvíle návštěvy kanceláře nebo zakoupení nabídky online přes let až po pobyt a péči v místě odpočinku 24/7." Můžete si tak být jisti perfektním přístupem i vysokou kvalitou služeb. Tady se totiž ukazuje další z výhod velkého koncernu. Pod tuto cestovní kancelář totiž patří vše, co na dovolené potřebujete, počínaje dopravou přes ubytování až po průvodce a poskytovatele zážitkových aktivit.

Začněme dopravou. Pod křídla TUI spadá hned pětice leteckých společností s flotilou čítající na 130 letadel, která létají do více než 180 destinací po celém světě. Evropská jednička pak uspokojí i ty, kdo hledají nezapomenutelné zážitky na moři. Vlastní totiž též flotilu šestnácti výletních lodí.

Ještě vyšší čísla se pak týkají ubytovacích kapacit. Společnost TUI Group vlastní 400 hotelů po celém světě, od menších a cenově dostupných hotýlků po velké luxusní resorty. Aby se zákazníci vyznali v tom, jak nabízené ubytování u jednotlivých zájezdů vypadá, jsou hotely rozděleny do pěti skupin, z nichž každá nabízí různé úrovně služeb a je zaměřena na odlišné typy klientů.

A pak je tu TUI Musement. Pod hlavičkou této dceřiné společnosti najdete organizátory výletů s průvodci a poskytovatele zážitkových služeb. TUI vás totiž jen neodveze na místo a neubytuje, ale také se postará, abyste se na dovolené nenudili. V nabídce najdete více než 160 000 aktivit v různých místech po celém světě.

A pak opět přichází na scénu hlavní motto společnosti, které jí velí se o své klienty skutečně dokonale postarat. Ta starost vlastně začíná už přehledným webem se snadným filtrováním nabídky a pokračuje aplikací MyTUI. Ta je dostupná pro všechny typy chytrých zařízení. Díky ní si zájezd nejen objednáte, ale dozvíte se i bližší informace ohledně limitů zavazadel, zařídíte si fakultativní výlet nebo si přečtete průvodce po místech, kam máte namířeno. Nejste přitom odkázání jen na webové stránky a nové technologie. Přesně 24 hodin denně a 7 dní v týdnu je totiž dostupná zákaznická podpora formou chatu či telefonátu, se kterou vyřešíte jakýkoliv problém či dotaz, který se týká vaší dovolené. To vše vyzdvihují i odborné recenze TUI Czech republic. Prostě dovolená jako v bavlnce.

Pozitivní recenze

Důležitou výhodou, která je s cestováním s velkou společností spjatá, je jistota. Ta pramení i ze spousty pozitivních zkušeností, které můžete najít třeba i na internetu. Stačí chvíli hledat recenze na TUI CZ a brzy budou rozptýleny všechny vaše pochyby. Pomohou internetová fóra, stejně jako sociální sítě.

Ale nemusíte spoléhat jen na zkušenosti zákazníků. Vstup takového velikána na český trh samozřejmě nemohla opomenout ani specializovaná média. Jednoduchých a nadstandardních "devět z deseti" cestovka TUI získala na webu testado.cz. Autoři této recenze vyzdvihují to, co už znáte z předchozích řádků: nadstandardní zákaznickou podporu, přehledný web s jednoduchým filtrováním nabídky i mobilní aplikaci se širokými možnostmi využití.

Recenze TUI se objevily i na cestovatelských magazínech, například na webu Světaznalec.cz. Autorka tohoto textu vyzdvihla především širokou nabídku a výhodné ceny zájezdů. Nezapomněla ani na aplikaci MyTUI a zákaznickou podporu, které jsou skutečným rodinným stříbrem cestovní kanceláře TUI.

Široká nabídka, velmi slušné ceny, dokonalá starost o klienta a pozitivní recenze. To vše jsou devizy, se kterými se cestovní kancelář TUI o svůj osud ani na českém trhu bát nemusí. Právě toto jsou totiž věci, které každý zákazník ocení.

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Kdy je sport skvělým byznysem a kdy ne? Čtěte v novém Finmagu

Je sport dobrý byznys? Bezpochyby. Když ale je řeč o olympiádě, není to tak jednoznačné. Pořadatelská města totiž stále víc a víc prodělávají. I miliardy dolarů.

Finmag předplatnéZdroj: Finmag

SPORTEM K BYZNYSU

Nejlépe placení sportovci? Michael Jordan, Tiger Woods, Christiano Ronaldo… • Proč se olympiáda stala globálním černým Petrem? • Jak se vrcholový závodník stane vrcholovým manažerem

BYZNYS JE HRA

„Nenapadlo by mě takovou firmu rozjíždět, kdybych neměl ADHD,“ říká Rosťa Novák o úspěšném Cirku La Putyka. • Proč Elonu Muskovi už není do smíchu • Zachránili barokní skvost, teď chtějí manželé Lazarowitz svůj zámek odkázat státu

Sdílejte

Aktuální číslo časopisu

Předplatné časopisu Finmag

Kdy je sport skvělým byznysem a kdy ne?

Koupit nejnovější číslo