Předplatit časopis Finmag

Absolutním vítězem soutěže IEA24 je AGC Glass Europe

Protext
Protext
29. 11. 2024
Tiskové zprávy
Absolutním vítězem soutěže IEA24 je AGC Glass Europe
Zdroj: Protext

Praha 29. listopadu 2024 (PROTEXT) - V soutěži efektivity digitálních projektů IEA znovu poměřily výsledky svých řešení firmy i státní instituce. Letošní ročník ovládla agentura AITOM Digital s celkem deseti oceněními a cenu Grand Prix získal její projekt pro AGC Glass Europe. V porotě zasedlo 16 odborníků na digitální marketing.

"Už od roku 2005 hodnotíme jasně měřitelné přínosy digitálních projektů. Do IEA se hlásí velikáni jako Škoda Auto, Deloitte nebo Česká zbrojovka, ale také menší rodinné podniky a neziskovky. Šanci uspět mají všichni stejnou, jde právě o měřitelné ukazatele. Jsme rádi, že koncept soutěže vnímají účastníci jako užitečný –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ letos jsme od ‚covidu‘ zaznamenali nejvíce přihlášek,” uvedl Radovan Jelen, předseda správní rady Asociace.BIZ, která soutěž IEA organizuje.

AITOM Digital jako nejúspěšnější agentura ročníku

Hlavní cenu Grand Prix si na galavečeru převzali zástupci agentury AITOM Digital za řešení pro společnost AGC Glass Europe, která je světovým lídrem ve výrobě plochého skla. Společnost se sídlem v belgickém Louvain-la-Neuve vyrábí, zpracovává a distribuuje ploché sklo pro stavební a automobilový průmysl, stejně jako pro solární a high-tech sektory.

Jeroen Schotsaert, marketingový a obchodní ředitel AGC Plasma Technology Solutions prozradil o úspěšném projektu více: “AITOM Digital připravil novou online strategii, jejíž součástí byl návrh a výroba nového webu a navazující online marketing zaměřený na získávání poptávek. Strategie přinesla větší počet návštěvníků webu, nárůst počtu poptávek a následné uzavření nových zakázek. Tým AGC Plasma Technology Solutions společnosti AGC Glass Europe vyvíjí a prodává technologie používané ve sklářském průmyslu. Jedná se o vysoce technologické prostředí, o B2B prostředí, kde AGC nabízí stroje v hodnotě několika milionů eur. Výsledkem realizované strategie byl ROI (Return of Investment) přesahující 14 000 %.”

AITOM Digital na Internet Effectiveness Awards 2024 získal celkem 10 ocenění a stal se nejúspěšnější agenturou ročníku. Mezi další oceněné projekty agentury patří Projekt e-learningu České zbrojovky, projekt Přínosy Revenue Operations pro společnost 3D Fitness, první online půjčovna rozvojových hraček TOYS AND STORIES a autentická firemní komunikace IT společnosti NEWPS.

 

První místa v rámci svých kategorií získaly následující tandemy

Vítězové kategorií podle typu řešení:

- Weby a portály: AGC Glass Europe a AITOM Digital s.r.o.

- E-commerce B2B: UOL a.s. a ATWEL International, s.r.o.

- E-commerce B2C: CATINI EUROPE s.r.o. a Effectix.com, s.r.o.

- Mobilní aplikace: DECASPORT s.r.o. a Futured apps s.r.o.

- Výkonnostní marketing: AutoBinck Car Distribution International s.r.o. a eVisions Advertising s.r.o. & Konektime.com s.r.o.

- Brandová kampaň: XLCZ Nábytek s.r.o. a Marketup s.r.o.

- Digitální transformace: MONETA Money Bank, a.s. a eVisions Advertising s.r.o.

- Využití umělé inteligence: Škoda Auto a.s. a Green:Code s.r.o., Etnetera Group a.s.

- Influencer marketing: Česká zbrojovka a.s. a AITOM Digital s.r.o.

- Sociální sítě: Toys and Stories s.r.o. a AITOM Digital s.r.o.

 

Vítězové oborových kategorií:

- Banky, pojišťovny, finance: MONETA Money Bank, a.s. a eVisions Advertising s.r.o.

- Cestovní ruch, zdraví a gastronomie: 3D FITNESS s.r.o. a AITOM Digital s.r.o.

- Energetika a průmyslové firmy: Škoda Auto a.s. a Green:Code s.r.o., Etnetera Group a.s.

- Spotřební a rychloobrátkové zboží: TON a.s. a SUPERKODERS s.r.o.

- IT, telekomunikace a média: LEGO GmbH; LEGO Trading s.r.o.; LEGO Productions s.r.o. a Digital Vision Czech Republic, a.s.

- Udržitelnost a ekologie: Toys and Stories s.r.o. a AITOM Digital s.r.o.

- Lidské zdroje a personalistika: Up Česká republika s.r.o. a Matee Devs s.r.o. a Spring Systems s.r.o.

- Obchody a služby: UOL a.s. a ATWEL International, s.r.o.

- Státní a neziskový sektor, kultura a vzdělávání: Nadace BLÍŽKSOBĚ a Nadace České spořitelny a Digital First Marketing Group s.r.o.; Insighters s.r.o.

 

Po AITOM Digital se mezi nejvíce oceňované agentury zařadily Cognito, Digital Vision Czech Republic a Effectix – všechny získaly shodně čtyři ocenění. Ze tří cen měly radost společnosti ATWEL International a Futured apps. Kompletní výsledky najdete na stránkách https://www.iea.cz/.

 

Partnerem letošního ročníku IEA bylo opět Vinařství Baláž.

 

Soutěž Internet Effectiveness Awards

Jedná se o nejvýznamnější českou soutěž efektivity digitálních projektů. Od roku 2005 ji pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení. Efektivitu a přínosy konkrétních projektů vždy hodnotí porota složená z odborníků na digitální řešení.

 

Asociace.BIZ – Asociace dodavatelů internetových řešení, z.s.

Asociace sdružuje přední digitální a vývojářské agentury v ČR. Její členové realizují přes 1 500 projektů ročně a společně se podílí také na vzdělávání klientů v oblasti digitálního prostředí. Již od roku 2005 je organizátorem soutěže Internet Effectiveness Awards.

 

 

„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“

Umění jako jistota v nejistém světě… Čtěte v novém Finmagu

Inflace, politika i snahy o postpandemickou obnovu v posledních dvou letech ovlivnily globální i český trh s uměním. Oba však prokázaly odolnost. V turbulentních časech je umění prostě spolehlivým investičním prostředkem.

Finmag předplatnéZdroj: Finmag

UMĚNÍ JE BYZNYS

Martin Kodl miluje modernu a vede nejúspěšnější aukční dům u nás. • Jakub Kodl se zaměřuje na současnou tvorbu a jeho KodlContemporary zastupuje nejžádanější autory. • Proč rodinný klan Kodlů už 150 let sbírá umění?

BYZNYS JE HRA

Studium molekulární biologie i zážitky z kláštera přivedly Terezu Královou k výrobě mýdel Onwa. • Pro Zdeňka Lefflera bylo otevření prvního ReFresh Bistra návratem na střední školu. • Kde se berou talenty na podnikání?

Sdílejte

Nejčtenější články

Co firma, to sprostý podezřelý. V Česku končí podnikání, jak jsme ho znali
Co firma, to sprostý podezřelý. V Česku končí podnikání, jak jsme ho znali
Od buřtguláše do bodu G: kavárna z autobusové zastávky dělá milionové obraty
Od buřtguláše do bodu G: kavárna z autobusové zastávky dělá milionové obraty
Nejbohatší Češi jsou na dovolených stále aktivnější
Nejbohatší Češi jsou na dovolených stále aktivnější
Čeká nás cesta do bezvýznamnosti? Temný scénář pro český průmysl se naplňuje
Čeká nás cesta do bezvýznamnosti? Temný scénář pro český průmysl se naplňuje
Český průmysl v tragické kondici: objem výroby klesá, lidí bez práce přibývá
Český průmysl v tragické kondici: objem výroby klesá, lidí bez práce přibývá

Zimní příběh

BEEF

BEEF

4800 Kč

Více nabídek

Aktuální číslo časopisu

Předplatné časopisu Finmag

Umění jako jistota v nejistém světě… Čtěte v novém Finmagu

Koupit nejnovější číslo