Náš zákazník, náš pán…nebo ne? | Vít Špaňhel a Michal Růžička
Finmag Podcast1. 12. 2023 47m 38s
Dnešním tématem je: Náš zákazník, náš pán…nebo ne? Dozvíte se: - Jak vybudovat obchodní oddělení? - Jak poznat, že bude člověk dobrý obchodník? - Jak si s klientem vybudovat vztah, který trvá desítky let? - Platí stále rčení: „Náš zákazník, náš pán.“? - Existuje napětí mezi teorií a praxí v otázce obchodu? - Jak se naučit oddělovat pracovní komunikaci se svými emocemi? Host: Vít Špaňhel Vít vystudoval PR a masová média na LaSallaské univerzitě ve Philadelphii. Nyní se v Image Labu zaměřuje zejména na tréninky komunikačních a prezentačních dovedností, tréninky sebeřízení, vyjednávání a prodeje a také připravuje interní trenéry. Další jeho oblíbenou disciplínou je využití improvizace a storytellingu v bussinessovém prostředí. Host: Michal Růžička Michal Růžička je obchodníkem a spolumajitelem CZECH PROMOTION, který stál už u zrodu této největší české marketingové agentury. V mládí se vyučil řemeslu. Vyráběl bytové doplňky, se kterými začal objíždět tržiště a prodávat je. Již tam začala jeho vášeň k obchodu. Řemesla zanechal a nastoupil jako obchodník do tehdejšího Rádia Bonton. V rádiu se seznámil s Janem Coufalem a Milanem Drozenem a společně v roce 2006 založili agenturu CZECH PROMOTION. Michal Růžička patří mezi nejlepší obchodníky agentury a se svými klienty buduje vztahy, díky kterým spolupracují řadu let.
Čtěte
Článek o epizoděPodcasty DoToho! – všechny epizody
Podcast mentoringového programu DoToho!, který pomáhá malým a středním podnikům posouvat jejich byznys vpřed. V projektu se spojují přední tuzemští podnikatelé, manažeři a další experti, kteří předávají své zkušenosti a znalosti. Od nastavení byznys plánu, přes personalistiku až po rady potřebné k expanzi úspěšného podniku. Zaposlouchejte se od rozhovorů vedených mentorem a šéfem komunikační agentury Czech Promotion a cyklistického e-shopu Bikero.cz Janem Coufalem.
Program, který oživí váš byznys | Pavel Přikryl & Martin Mára
Digitalizace pro malé a střední podniky | Honza Páv
Marketingová strategie pro malé a střední podniky | Kateřina Tygl
HR světy | Hana Kučerová (Opero) & Martin Kalenda (Image Lab)
Leadership | Milan Jeřábek (VAFO Group)
Trendy ovlivňující svět malých a středních podnikatelů | Pavlína Louženská
Související články
Malířinu pojal po svém. Nemáme hranice, lidi nabírám přímo na ulici, říká mladý podnikatel
Být malířem se vyplatí. Zejména pak takovým, který sleduje trendy a nebojí se otevřít vlastní showroom, v němž mimo jiné ukazuje desítky odstínů bílé barvy. „Rád dělám věci, které nejsou běžné,“ prozrazuje v podcastu mentoringové platformy DoToho! mladý podnikatel Jakub Moravec.
Kdo chvíli stál, stojí opodál. Tvoříme celoživotní univerzitu pro firmy, říká duchovní otec DoToho!
Mentoringová platforma DoToho!, která pomáhá malým a středním podnikům, utěšeně roste. A to tak, že si klade nové a ještě ambicióznější cíle. Jak vlastně vznikla, kdo ji financuje a co je jejím hlavním posláním? „Chceme vybudovat celoživotní univerzitu pro SME segment. Místo, kam se opakovaně budu vracet, nebo budu kontinuální součástí komunity,“ prozrazuje v dalším díle podcastové série platformy DoToho! Pavel Přikryl.
S průměrnými lidmi skvělou firmu nepostavíš. Jak přilákat ty správné zaměstnance?
Každé podnikání je především o lidech. Jak ale do své firmy přitáhnout ty správné a jak ty, které už máte, dál rozvíjet? Expert na komunikaci a vzdělávací strategie Šimon Steffal má v jednom jasno: „Nedemotivovat lidi kolem je základ,“ říká v podcastu mentoringové platformy DoToho!
Náš zákazník, náš pán? Zažil jsem i obchodníky, kteří na klienty řvali, vzpomíná podnikatel
Je obchodník jen lump, vtěrka a člověk, který se snaží klienta podvést, nebo se vnímání obchodníků na českém trhu za léta života v kapitalismu změnila? A proč se aktivního obchodu menší firmy bojí? „Každý obchod má svého zákazníka a jde jen o to, zda ho najdeš, trefíš, nebo jdeš úplně mimo,“ říká v podcastu mentoringového programu DoToho! zaměřeného na obchod ve firmách Vít Špaňhel ze společnosti Image Lab.