Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: značky

Další články na téma značky najdete na Peníze.cz.

Igráček, Kofola, Mototechna. Jak znáte značky, které dokázaly vstát z mrtvých? kvíz
 21 322

Igráček, Kofola, Mototechna. Jak znáte značky, které dokázaly vstát z mrtvých?

Ateisti a pohani oslavují příchod jara. Křesťan si připomíná zázrak zmrtvýchvstání spasitele, ke kterému – jak věří – došlo před téměř dvěma tisíci lety. A my si připomeneme zázračná, ale objektivně doložitelná vzkříšení některých českých značek. Ukažte, jak se vyznáte.

Gabriel Pleska30. 3. 2024
Instatní polévka je instantní polévka. Klient ocení hlavně upřímnost, říká expertka na značkyBrandInsight

Instatní polévka je instantní polévka. Klient ocení hlavně upřímnost, říká expertka na značky

V minulosti český design pokulhával za západními trendy, dnes už to neplatí. Podle Any Maselli, generální ředitelky brandingové agentury Unity, si lidé už nenechají reklamou jen tak něco namluvit. Ve světě propagace mají stále silnější slovo otevřenost a čest. A aktuálně i retro vlna.

Jitka Šorfová21. 12. 2023
Levná čínská auta evropský autoprůmysl nezničí. Cestu ukazuje Volvo
 17 277

Levná čínská auta evropský autoprůmysl nezničí. Cestu ukazuje Volvo

Už roky se mluví o čínských autech jako o hrozbě pro evropský autoprůmysl. A s nástupem elektromobilů to má prý být ještě horší. Realita ale zatím černé zítřky pro automobilky a růžové pro zákazníky nepotvrzuje a nevypadá to, že by se ryze čínské značky mohly v dohledné době v Evropě nějak dramaticky prosadit. Cestu sice našly, hlavním překážkou jsou ale překvapivě ceny.

Vojtěch Dobeš19. 6. 2023
Nejcennější značky světa? Google a Apple. Na jak dlouho?
 8 342

Nejcennější značky světa? Google a Apple. Na jak dlouho?

Společnost Interbrand zveřejnila aktualizovaný přehled nejcennějších značek na světě. Podívejte se, jak si vedou akcie společností, které tyto značky vlastní.

Jan Traxler1. 10. 2013
Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem exkluzivním rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.

Ondřej Tůma24. 9. 2011