https://www.finmag.cz/tiskove-zpravy/453253-jiz-potreti-vysel-srovnavaci-nakup-nejlevneji-v-lidlu
Již potřetí vyšel srovnávací nákup nejlevněji v Lidlu
Praha 18. března 2024 (PROTEXT) - Notářsky ověřeno: Již potřetí vyšel srovnávací nákup nejlevněji v Lidlu
V nedávném cenovém srovnání bylo potvrzeno, že potraviny, které spotřebitelé běžně nakupují v období Velikonoc, nakoupíte nejlevněji v Lidlu. Cenový test byl proveden za účasti notáře dne 4. března 2024 v prodejnách obchodních řetězců Lidl a Penny v Praze. Proces srovnání byl objektivní z hlediska srovnatelnosti cen i kvality produktů a celý jeho průběh ověřil notář. Produkty byly vybrány z kategorie základních potravin a všechny porovnávané výrobky musely mít stejné klíčové parametry, jako je shodná hmotnost, velikost či objem. Zároveň šlo o produkty, které nebyly v žádné slevové akci a nevztahovaly se na ně případné věrnostní programy. Již potřetí jsou výsledky potvrzením závazku společnosti Lidl poskytovat zákazníkům tu nejvyšší kvalitu, ale také důkazem, že nakupování v Lidlu je skvělou volbou pro rodinné rozpočty.
V rámci srovnávacího testu bylo vybráno 29 produktů běžné potřeby, zejména pod vlastními značkami, které zákazníci běžně nakupují v období Velikonoc. Jednalo se např. o velikonoční cukrovinky, suroviny na pečení (margarín či vanilínový cukr) nebo pochoutky pro pohoštění návštěv (např. tokajské víno či vlašský nebo pochoutkový salát). Kompletní výsledky srovnávacího nákupu naleznete na Srovnání (lidl.cz).
O společnosti Lidl
Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 319 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť.
Více informací naleznete na:
www.instagram.com/lidlcz
www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika
ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
„Články označené PROTEXT přebíráme ze stejnojmenné služby agentury ČTK, nejsou součástí redakčního obsahu webu Peníze.cz. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a nese odpovědnost za její obsah. ČTK v podmínkách služby uvádí, že nezveřejní informace, které by byly v rozporu se zákonem nebo by mohly být způsobilé porušit práva třetích osob na ochranu osobnosti, případně jiná zákonem chráněná práva třetích osob.“
Jak jde dohromady byznys a medicína? Dočtete se v novém Finmagu
Je medicína byznys? Jak pro koho. „Frustraci mladých lékařů chápu. Nemají ani na chůvu, aby jim pohlídala děti, když pracují,“ říká přednosta chirurgické kliniky Robert Lischke.
MEDICÍNA A BYZNYS
Jak venkovští praktici nepřicházejí o iluze • Ženy mění medicínu • Nejstarší pražská nemocnice objektivem Alžběty Jungrové • Nejdražší léky na světě • Obézních přibývá, Česko dohání USA.
BYZNYS JE HRA
„Investice do umění se do tabulek nevtěsná,“ říká Pavlína Pudil z Kunsthalle • Nejdražší materiál roku 2023? Hrst štěrku z vesmíru za miliardu dolarů • Ekologie musí být podle Tomáš Nemravy, výrobce dřevěných domů, ekonomická.