Luděk Zdražil|31. 3. 2008 22:41| reakce na Pavel Kohout - 31. 3. 2008 22:03
Ano, ale na to zjištění snadnetřeba až odtahu auta.Pro "povznesení nálady" majitelům odtažených aut doporučuji dnešní pořad Reportéři ČT s reportáží o tom jak jsme zatočili s Norama(Rybenol).
Vážený paneKohoute Samozřejmě, že se jedná o městkou vyhlášku. Omlouvám se tedy chybu. Já pevně věřím, že po stížnostech mnoho lidí se konečně úřednici odhodlají něco dělat. U mě to však nic nemění,pokud někdy bude potřebovat abych zaparkoval v těchto městských částech, tak zaparkuji a nic nezaplatím.Hezký zbytek večera :-)
Nahlásit
-
0
+
Marek Hajn|31. 3. 2008 14:34| reakce na Pavel Hanzl - 31. 3. 2008 14:16
Hezky napsáno... Co víc k tomu dodat? Snad jen to, že v Holešovické tržnici, resp. u Alzasoftu lze parkovat hodinu zdarma, naštěstí, ale mám-li pak jet do kanceláře či do školy na Letnou, není to zrovna dvakrát optimální řešení. Buď páni radní přijdou s něčím revolučním, o čemž pochybuji a snad se toho i bojím a nebo budeme muset systém i nadále obcházet.
Nedávno jsem se, já důvěřivý daňový poplatník, též vydal na Prahu 7, bych navštívil svého klienta. Po 40 minutách kroužení vozidlem a hledání parkovacího místa jsem již viděl modře v odstínu té čáry, co byla všude kolem. Pak jsem se vlídně zeptal několika spoluobčanů: "Prosím vás, má toto nepřátelské město vůbec nějaký zájem na tom, aby je někdo navštěvoval? Což takhle postavit hradby, vyhloubit příkop a naplnit jej vodou? Bran je netřeba, protože si zřejmě vystačí vlastními obyvateli A ta nabohá paní zabědovala: Já tu bydlím a taky nemám kde parkovat. A tak jsem jí popřál příjemný zážitek příští volby zastupitelů této městské části. V nouzi nejvyšší, to jsem již plánoval dopustit se nedovoleného stání, mi jeden invalidní muž poradil spásné řešení: vaše svoboda začíná a končí v tržnici. Sláva holešovické tržnici! Za lidový peníz zde zaparkujete a vyhnete se trestu za to, že jste si do P7 dovolili přijet vlastním vozidlem. A co víc, pokladník parkovného přidá vlídný úsměv.
Nahlásit
-
0
+
Marek Hajn|30. 3. 2008 23:42
Někdo by mohl namítnout, ať jezdím MHD. A já namítám, že mě ani nezhne. Peněz to stojí až hanba, špína, smrad hnus a ještě aby se člověk bál, že ho okradou. O nějakým komfortu a pohodlí nemůže být ani řeč. Nehledě na to, že s sebou vozím spoustu věcí, takže MHD pro mě není reálné řešení.Jsem ochoten za parkování platit, ale rozumně a smysluplně. A to současné řešení není ani trochu.
Nahlásit
-
0
+
Marek Hajn|30. 3. 2008 23:41
A zase jen souhlas... Sice nejsem z Prahy, ale zavedení zón placeného stání pociťuji dnes a denně.1) Kancelář mám na Praze 7, kdo zná Mercury Business Center jistě ví, jak to tam s parkováním vypadá. Parkoviště MBC je poddimenzované a všude okolo, kde se dalo dřív parkovat modrá čára. Takže to je každý den boj o místo. Děs.A platit 36 000 p.a.? To na pokutách nikdy nezaplatím tolik, takže se mi to nevyplatí.2) Studuji, školu mám také na Praze 7, kousek od Letenského náměstí. Do 1.3. se tam dalo parkovat takřka všude a nebyl problém. Dnes? Parkovat se dá jen na kousku u Technického muzea, vše ostatní je modré a přes den totálně prázdné. Inteligentní řešení.Nemluvě o tom, že i tam mám klienty a když za nimi jedu, je to s parkováním akce na cca 20 minut.3) Často jezdím za klienty na Prahu 2. Také se tam dalo bez problémů zaparkovat. A dnes? Kde nic tu nic. Nemám problém si parkování zaplatit, ale jak, když ani na placených zónách není místo a jsou těžce poddimenzované?Přijde mi, že na magistrátu sedí banda vy******ch ko***ů, kteří nepřemýšlí hlavou, protože jinak by tohle nemohli dopustit.
Nahlásit
-
0
+
Pavel Kohout|30. 3. 2008 22:28| reakce na Arsen Lazarevič - 30. 3. 2008 18:59
Za prvé, nejde o žádný zákon, pouze o městskou vyhlášku. Město zavedlo novou daň, aniž by toto prošlo parlamentem. A otevřenost debatě? Mluvil jsem s několika lidmi z magistrátu a městských částí. Ztratil jsem všechny iluze. Naprosto všechny.
Arsen Lazarevič|30. 3. 2008 18:59| reakce na Pavel Kohout - 30. 3. 2008 16:00
Vážený pane Kohoutevšak já souhlasím s tím, co jste napsal, avšak už ne s tím, jak jste to překládal. Naskýtá se otázka, zda se vůbec při tvorbě tohoto zákonu přemýšlelo, jelikož je zde spousta nedořešených otázek. Pokud by se někde mělo zavádět parkovné (s čím souhlasím, jelikož s parkováním je v centru opravdu velký problém) tak by měly být takové podmínky, aby to každý člověk běhemchvíle zvládl bez problémů. Avšak kritika svobody a přirovnání tohoto stavu k minulosti zde nemá co dělat. A Ti jenž tvořili tento zákon jsou otevřený debatě, tudíž myslím, že se bude ještě několikrát měnit. Nedávno jsem se procházel na Andělu a viděl jsem kluka s kytarou jak zpívá „Ježíš je spása, Ježíš je naděje“ a skoro mi tekly slzy.. Nebylo z hudebního projevu, ten byl velice průměrný, ale při pomyšlení, jak by to vypadalo před 20 lety. Ten kluk by tehdy nezpíval ani 5 minut a už by se kolem něj houkalo a slovo Ježíš by bylo zašlapáno nápisem „VB“ ..Sakra,proč si lidé neváží svobody?
Pavel Kohout|30. 3. 2008 16:00| reakce na Arsen Lazarevič - 29. 3. 2008 08:59
Vážený pane Arsene, tady nejde o politiku. Tady jde o elementární lidskou svobodu a rovnoprávnost. Představte si, že bydlíte někde v postižené oblasti. Jedete kolem svého bytu a nesmíte ani zastavit na pár minut, abyste se doma vyčůral. Politik, který něco takového dopustí, je prostě *****, ať už je z jakékoli strany.
Nejzábavnější mi připadá Dopravní inspektorát Praha-západ, Podskalská 19, Praha 2. Tam se super parkuje když jste z té Prahy-západ a potřebujete třeba nové značky. Navrhoval bych aby se pro zastávání pol.itických funkcí zavedly náročné psychotesty, aby se na místa s rozhodovací pravomocí nedostávali lidé s nebezpečnými diagnózami.
Nahlásit
-
0
+
Aleš Pavelek|29. 3. 2008 21:56
Dobrý večer, podívejte se na tento komentář http://investujeme.cz/clanky/v-zajmu-pravdy-3-rg-od-kooperativy/nazory/24481/
Nahlásit
-
0
+
Pavel Kohout|29. 3. 2008 21:35| reakce na Arsen Lazarevič - 29. 3. 2008 08:59
Kdo je to podle Vás místní? Kvalifikuje se jako "místní" člověk, který v dané čtvrti bydlí a platí daně? Pokud myslíte, že ano, vyvede vás radnice z omylu.A proč člověk z Prahy 2 nesmí zaparkovat o pár ulic dál?A proč "místní" nesmí svobodně přijímat návštěvy přátel, příbuzných, řemeslníků, klientů, atd.?A proč vůbec hergot z nás státzase ždíme hory peněz a my si to necháme líbit jako ovce???
Jsem z Pardubic a pracuji v Pardubicích, v Praze a v Plzni. V Praze jsem 2-3x do týdne, kdy si přijedu do kanceláře ke svým kolegům vyřídit nějaké pracovní záležitosti. Od zavedení parkovacích zón, nemám s jistotou v okruhu 200 m kolem místa, kde pracuji, zaparkovat. Dále je to na náhodě. Nedej Bože, když chci jet něco zařídit - do dalších lokalit, kde jsou parkovací zóny též podobně řešené a pro mě zcela nedořešené. Ráda zaplatím, ale nikde nevidím parkovací automaty. Ať žije další nesmyslný předpis!!! Pane ARSENE – vzkaz pro Vás. Místní jsou většinou v práci. Parkovací zóny prázdné. Když stojím, nevypouštím smrad.
Nahlásit
-
0
+
Jan Nastas|29. 3. 2008 20:23
Jsem zvědavý co se stane až všechny pražské obvody schválí podobnou vyhlášku. Pražáci asi budou chodit pěšky nebo na koni a vydělají na tom především taxikáři, zastupitelé a poslanci. Ještě, že do Prahy moc nejezdím. Pražáci budou muset jezdit za mnou. Pokud ovšem v mém městě neschválí zastupitelé podobnou vyhlášku znesnadňující vjezd cizinců do města. Potom budeme všichni sedět doma na prd... jen imunní poslanci budou křižovat naši zemi o 106.
Nahlásit
-
0
+
Jan Majer|29. 3. 2008 18:12| reakce na Arsen Lazarevič - 29. 3. 2008 08:59
To, jak Praha řeší placené parkovací zóny, je opravdu velmi podivné. Jestli to vidíte jinak, nejspíš jste odjinud. Od nikoho jsem ještě neslyšel, že je s řešením spokojen. Systém nejvíce komplikuje život právě rezidentům, kterým by měl přinášet užitek. Povinnost platit za parkování u svého domu 700 Kč ročně je extra zdanění jedné skupiny občanů. Podívejte se na dotazy na webu Prahy 2, je to jedna absurdita za druhou:Jsem vlastníkem vozidla a trvalé bydliště mám mimo Prahu 2 a v současné době bydlím u přítelkyně, která má v Praze 2 trvalé bydliště. Může si přítelkyně zažádat o parkovací kartu pro mé vozidlo, když bude ve velkém technickém průkaze napsána jako provozovatel vozidla? (ne, nemůže)Jsem vlastníkem domu v Praze 2, ale trvalé bydliště mám mimo Prahu 2, budu si moci zakoupit rezidenční parkovací kartu za 700,- Kč? (ano, ale za 30.000 až 36.000 Kč, podle lokality)Jsem živnostník instalatér, který nemá sídlo ani provozovnu na území m.č. Prahy 2 a přijíždím do Prahy 2 pouze 2x do měsíce na pár hodin. (můžete zastavit ze zákona na dobu 3 min, vyndat si potřebné nářadí a odjet zaparkovat jinam)Mám obchod v Praze 2 a nevím, jak budu řešit zásobování, když zásobovací vozidla nejsou z Prahy 2? (zásobujte od 6:00 do 8:00)Mám trvalé bydliště mimo Prahu 2, ale přes týden zde bydlím v pronajatém bytě. Mám nárok na parkovací kartu? (ne, nemáte).
Nemyslím si, že v těchto částech by na tom Praha byla špatně s dopravou. Zkrátka někteří lidé jsou ležérnější a zabrání místa místnímu s vypouštěním smradu do ovzduší je nezajímá. Pane Kohouta, píšete skvělé články a knihy o investování (které všem doporučuji) avšak politika Vám nesluší
Diskuze: Vítejte v PLDR
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Luděk Zdražil|31. 3. 2008 22:41| reakce na Pavel Kohout - 31. 3. 2008 22:03
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Kohout|31. 3. 2008 22:03| reakce na Arsen Lazarevič - 31. 3. 2008 19:25
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|31. 3. 2008 19:25
Nahlásit
Marek Hajn|31. 3. 2008 14:34| reakce na Pavel Hanzl - 31. 3. 2008 14:16
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Hanzl|31. 3. 2008 14:16
Nahlásit
Marek Hajn|30. 3. 2008 23:42
Nahlásit
Marek Hajn|30. 3. 2008 23:41
Nahlásit
Pavel Kohout|30. 3. 2008 22:28| reakce na Arsen Lazarevič - 30. 3. 2008 18:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|30. 3. 2008 18:59| reakce na Pavel Kohout - 30. 3. 2008 16:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Pavel Kohout|30. 3. 2008 16:00| reakce na Arsen Lazarevič - 29. 3. 2008 08:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Mirek Komárek|30. 3. 2008 10:25
Nahlásit
Aleš Pavelek|29. 3. 2008 21:56
Nahlásit
Pavel Kohout|29. 3. 2008 21:35| reakce na Arsen Lazarevič - 29. 3. 2008 08:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petra Kubertová|29. 3. 2008 20:42
Nahlásit
Jan Nastas|29. 3. 2008 20:23
Nahlásit
Jan Majer|29. 3. 2008 18:12| reakce na Arsen Lazarevič - 29. 3. 2008 08:59
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Arsen Lazarevič|29. 3. 2008 08:59
Nahlásit