Kladno se stalo satelitním městem Prahy. Kdo potřebuje lacino bydlet najde si byt v Kladně. Propojení s Prahou pomocí dráhy existuje a mohlo již před lety dávno fungovat . Nic se neděje, pořád se vymýšlejí kolotoče s tunely, nadjezdy a mosty. Dráha se dostala přes Bubny do centra Prahy a lidé stále jezdí autobusy. Budoucnost bez S-Bahnu, rychle postaveného, není myslitelná. Je otázka kdy a za kolik.
Nahlásit
-
0
+
jm09|18. 1. 2012 08:02
Ono jediny "S-bahn" co by v Praze mel smysl by mel jezdit z letiste na nadrazi Smichov. Vsechny ostatní vlaky jezdí v primestskem rezimu. Tezko si asi predstavit ze nekdo pojede vlakem napr. z hlavaku na smichov...
Nahlásit
-
0
+
Peter Inot|17. 1. 2012 10:16
Zaklad slovenskeho S-Bahn nie je zo zakladu Schnell, ale Stehlen. Je to absolutne zbytocna vec v Bratislave a vo forme, ktorej ju ficova galerka spolu s Figlom ponuka je stavba chorou a super tunelom(zlodejinou) noveho tisicrocia. Ziadne napojenie na Vieden do roku 2050 sa nechysta a to si mozete overit aj na stranke EU, kde v Rakusku dostala prednost trasa na Balkan. Slovenski novinari maju o tom zakaz pisat ako mali o gorile a budu to riesit az bude po funuse. Ako vzdy.
Diskuze: Bratislava buduje S-Bahn. Proč to nejde v Praze?
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jiří Marek|1. 2. 2012 14:49
Nahlásit
jm09|18. 1. 2012 08:02
Nahlásit
Peter Inot|17. 1. 2012 10:16
Nahlásit