Bože to je zase článek. Několik posbíraných pravd, směřujících výhradně proti JEDNOMU řetězci..
Když tak pěkně Vaše psycholožka probrala nástrahy reklamy a rozebrala sezónní prodej jako něco naprosto podvodného a vyčúraného a následně nás nabádá(-te) abychom raději nakupovali jinde, pak laskavě sdělte KDE?
Kde jinde? V Kauflandu, Bille, Albertu, Tescu... Nebo přes ulici u Vietnamce, kde mám půl hodiny vysvětlovat arogantnímu prodavači, že květák NENÍ CELER!! ?
Českých hokynářů je jako šafránu a pokud nehodláte poradit určitou adresu, kam mohu chodit, aniž by byl strom pokácen, člověk zneužit, NEBYLO NABÍZENO SEZóNNÍ zboží (základ obchodní filosofie mimochodem), nebo bylo naprosto čisto, pak nekopejte pouze do jednoho beránka, který to má odnést za ostatní.
Namítáte, že se jedná o článek o LIDL? Pak děkuji, ale poprosím o články o všech ostatních řetězcích.
Tzn. článek je nicneříkající.
Snažím se sice nakupovat na farmářských trzích, ale nebydlím u nich a rychlý nákup prostě obstarám v obchodě, který potkám cestou (vyjma těch Vietnamců, nemám čas na překladatelskou činnost po práci). A je mi jedno, jestli to je LIDL nebo Spar, tam ten textil šily české švadleny s pracovní dobou 8 hodin a v 17 padla? Ale prosím Vás.
Neobjektivní článek = žádný článek.
Mějte se fajn, jdu si nakoupit a doufám, že nezkolabuji ze stánku s pomlázkami. Jsou Velikonoce a trhovci nastražili nástrahy.
Mimochodem. Pokud jezdíte autem, nemrznoucí směs kupujete u benziny v létě, nebo když se blíží zimní sezóna?
Nahlásit
-
3
+
Diskuze
Jan Hannes|17. 4. 2014 10:04
Bože to je zase článek. Několik posbíraných pravd, směřujících výhradně proti JEDNOMU řetězci..
Když tak pěkně Vaše psycholožka probrala nástrahy reklamy a rozebrala sezónní prodej jako něco naprosto podvodného a vyčúraného a následně nás nabádá(-te) abychom raději nakupovali jinde, pak laskavě sdělte KDE?
Kde jinde? V Kauflandu, Bille, Albertu, Tescu... Nebo přes ulici u Vietnamce, kde mám půl hodiny vysvětlovat arogantnímu prodavači, že květák NENÍ CELER!! ?
Českých hokynářů je jako šafránu a pokud nehodláte poradit určitou adresu, kam mohu chodit, aniž by byl strom pokácen, člověk zneužit, NEBYLO NABÍZENO SEZóNNÍ zboží (základ obchodní filosofie mimochodem), nebo bylo naprosto čisto, pak nekopejte pouze do jednoho beránka, který to má odnést za ostatní.
Namítáte, že se jedná o článek o LIDL? Pak děkuji, ale poprosím o články o všech ostatních řetězcích.
Tzn. článek je nicneříkající.
Snažím se sice nakupovat na farmářských trzích, ale nebydlím u nich a rychlý nákup prostě obstarám v obchodě, který potkám cestou (vyjma těch Vietnamců, nemám čas na překladatelskou činnost po práci). A je mi jedno, jestli to je LIDL nebo Spar, tam ten textil šily české švadleny s pracovní dobou 8 hodin a v 17 padla? Ale prosím Vás.
Neobjektivní článek = žádný článek.
Mějte se fajn, jdu si nakoupit a doufám, že nezkolabuji ze stánku s pomlázkami. Jsou Velikonoce a trhovci nastražili nástrahy.
Mimochodem. Pokud jezdíte autem, nemrznoucí směs kupujete u benziny v létě, nebo když se blíží zimní sezóna?
Nahlásit
-
3
+
Petr Passinger|13. 4. 2011 14:27
Lídl míjím a stromovou aféru si ještě pamatujeme (viz. 0:30): http://www.youtube.com/watch?v=hfvhWAmcqUI&
Nahlásit
-
0
+
Tonda|11. 4. 2011 13:06
Také jsem vůči Lidlu měl averzi, kvůli aféře se stromy a stigmatu prodejce podřadného zboží. Nicméně je to pro mne nejlépe dostupná prodejna tak sem tam občas z lenosti zašel a zjistil jsem, že tam v některých druzích sortimentu mají některé věci velice kvalitní, ovšem nejsou to ty laciné. Lidl totiž moc neprodává české zboží, spoustu věcí má z Německa a hodně z toho je dobré. A kupodivu i některé polské uzeniny stojí za to.
Nahlásit
-
0
+
Jiří Kratochvíl|8. 4. 2011 13:44
Hezký článek, ale je pravda, že i když Lídl je považován za absolutní špičku všeho špatného, chyby jsou ve všech řetězcích. Češi jsou obecně proslulí svojí schopností absorbovat vpodstatě cokoliv :-) Kdo chce, nakupuje jinde. Já osobně se do Lídlu dostanu jen několikrát ročně i když to mám nejblíže. Prostě jim nevěřím a můžu si dovolit (finančně) jim nevěřit...
Nahlásit
-
0
+
viglib|7. 4. 2011 22:09
Takovy tah na branku a jasnou predstavu o tom kam a jak jit se vidi u maloktere firmy. Excesy typu prosle maso maji vsude a rozhodne to neni z narizeni vedeni nekde v nemecku. Cely clanek je jeden velky blabol, ktery plete pate pres devate a nerozlisuje mezi firmou a zodpovednosti konkretnich lidi. To lze rict i o vetsine prispevku v diskuzi. A nepisu to cele proto, ze pro ne pracuju. Proste vim. Neni nutne vedet jak a proc. Finmag by si snad mohl zachovat kvalitu nad urovni iDesu. Nevim, co tento clanek prinasi. Neni ani vzdelavaci, ani zabavny, ani informativni. Takze si jen autor potreboval vylit frustraci z toho, ze mu postavili lidl za barakem?
Nahlásit
-
1
+
Jan Vaněk|7. 4. 2011 16:17
Článek je dost agresivní a provokativní, občas je to potřebné. Schválně si zkuste vychutnat text "Milý Lídle, zabil jsi 102 stromy...". Nic to s Vámi nedělá? A teď: "Milí ekonadšenci, připoutáváním řetězy jste zabili 102 stromy..." Je to totéž?
Nahlásit
-
0
+
Radovan Dell|7. 4. 2011 12:04| reakce na Václav Valášek - 7. 4. 2011 00:06
Samozřejmě že to není v pořádku a doufám, že v boji za správnou věc přestanete nakupovat v Tesco, Albertu, Kauflandu a běda tomu, kdo vkročí na Chodov nebo do jiného nákupního centra, kvůli jehož stavbě se kácely stromy, ničila zeleň a kde lidi dělají za mizernou mzdu bez jakéhokoli uznání od svého zaměstnavatele.
Ze svých studentských brigád, které jsem měl v tehdejší Hypernově, Makru a Tesco si vůbec nedělám iluze o tom, jak se věcí mají. Stačí si je zažít na vlastní kůži.
František Pašingr|7. 4. 2011 00:31| reakce na Václav Valášek - 7. 4. 2011 00:06
V porovnání s jednou miniaturní samoobsluhou, která u nás na vsi byla před r. 90, je Lídl zlatý. Vy ovšem nyní zorganizujete něco ještě lepšího a my hloupí konzumenti rádi zapomeneme na Lídl a půjdeme k Vám. P.S. Omlouvám se, že jsem přehlédl, že článek napsala autorka.
Hmm, takže podle stávajících příspěvků je vše v pořádku a jen "autor" je blbá? Výborně, takže nasadíme menstruujícím ženám na hlavy červené čelenky a vykácíme lípy, vždyť je to tak dělají i v lidlu a tam mají dobrou šunku, takže je vše ok.
Nahlásit
-
0
+
Petr Náčel|6. 4. 2011 17:27
No nevím, zda ho Češi milují. Já z něho mám až živočišnou hrůzu. Viděl jsem pana předsedu představenstva Schwarz Group v akci (Lidl, Kaufland) v akci. Velmi nemilosrdný obchodník. S ním nechci dělat business v jakékoliv podobě.
Nahlásit
-
0
+
Martin Moravec|6. 4. 2011 15:02| reakce na Martin Vlnas - 6. 4. 2011 14:27
Možná to bude právě tím, že podobné aféry má i konkurence. Žádný řetězec nemůže s klidným svědomím tvrdit že u nich se nic takového neděje. A proto je zákazníkům nakonec jedno jestli jde zrovna o Lidl, Tesco, nebo nějaký jiný řetězec. Hodnotí denodenní zkušenost. A protože prodejny Lidlu jsou na každém rohu, všeho je v nich tak nějak akorát a lidi tam chodí denně, nakonec si ten svůj obchod i přes občasné aféry oblíbí. U nás v Holicích máme Lidl, PennyMarket a Albert a já se tady dobrovolně přiznávám, že kdybych musel poslat hlas jednomu z nich, zvolím taky Lidl.
Důvod proč píšeme právě o Lidlu je ten, že byl třikrát po sobě zvolen Obchodníkem roku. Proto nás zajímalo, co všechno stojí za jeho úspěchem a výsadním postavením. Proč je tak kontroverzní a budí takovou pozornost...
Nahlásit
-
0
+
Martin Moravec|6. 4. 2011 14:14
Když budete hledat, najdete dost špíny na jakýkoli řetězec. Repase prošlého masa, nebo nepoužitelné falzifikáty Arielu v prodejnách Aholdu taky nebyly zrovna košer. Problém nejen potravinových řetězců spočívá především v tlaku na snižování cen a sekundárně tedy i nákladů. Stavět kvalitně, lépe kontrolovat potraviny od dodavatelů, dobře platit zaměstnancům - to všechno stojí peníze, které musí přinést zákazník. Ne každý zákazník je ale ochoten platit o víc než musí. Kdo chce nakupovat lacino, musí holt počítat s poněkud vyšším rizikem.
Nahlásit
-
0
+
Radovan Dell|6. 4. 2011 13:42
Doufám, že autor nakupuje na farmářských trzích, u řezníka, rybáře a má také svého zemědělce, který mu každý týden doveze bedýnku plnou zdravé zeleniny. Pokud ne, je autor pokrytec. Všechny supermarkety se chovají stejně. A ne jen supermarkety, prostě spousta velkých korporací.
V Lídlu nakupuji hlavně šunku, 96% masa a 400g stojí 2.8 libry. Tesco takovou šunku ani neprodává a v Sainsburys stojí jednou tolik.
Nahlásit
-
0
+
František Pašingr|6. 4. 2011 13:16
U nás na vsi máme Albert, Billa, Penny a Lidl. Nevidím mezi nimi žádný podstatný rozdíl a stejně nakupuji u Vietnamky přes ulici. Netuším proč si autor zasedl zrovna na Lídl.
Diskuze: Proč Češi milují své tyrany a nakupují v Lidlu?
Přihlášení do diskuze
Nejoblíbenější příspěvek
Jan Hannes|17. 4. 2014 10:04
Diskuze
Jan Hannes|17. 4. 2014 10:04
Nahlásit
Petr Passinger|13. 4. 2011 14:27
Nahlásit
Tonda|11. 4. 2011 13:06
Nahlásit
Jiří Kratochvíl|8. 4. 2011 13:44
Nahlásit
viglib|7. 4. 2011 22:09
Nahlásit
Jan Vaněk|7. 4. 2011 16:17
Nahlásit
Radovan Dell|7. 4. 2011 12:04| reakce na Václav Valášek - 7. 4. 2011 00:06
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
František Pašingr|7. 4. 2011 00:31| reakce na Václav Valášek - 7. 4. 2011 00:06
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Václav Valášek|7. 4. 2011 00:06
Nahlásit
Petr Náčel|6. 4. 2011 17:27
Nahlásit
Martin Moravec|6. 4. 2011 15:02| reakce na Martin Vlnas - 6. 4. 2011 14:27
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Martin Vlnas|6. 4. 2011 14:27
Nahlásit
Martin Moravec|6. 4. 2011 14:14
Nahlásit
Radovan Dell|6. 4. 2011 13:42
Nahlásit
František Pašingr|6. 4. 2011 13:16
Nahlásit