Jan Krejčí|30. 8. 2013 09:48| reakce na Jan Altman - 16. 8. 2013 22:49
Když už tady děláte brainstorming, tak dovolte, abych přispěl svou troškou do mlýna. Jedna velmi hrubá nerovnost je přímo výsměchem naší pokrokové společnosti i znalostní ekonomice. Navrhuji zavést rovný přístup ke kvalitnímu sexu. Dnešní stav, kdy atraktivní ženy odmítají sdílet svůj dar (za který se nijak nezasloužily!), je proti veřejnému zájmu. Nelze samozřejmě nikoho nutit do sexu, takže ženy, které s nikým nesouloží, žádné nové povinnosti nečekají. Souložící ženy ale čeká progresivní sexuální sazba daně, kterou bude každá odvádět na sexuálně frustrovaných mužích. Progrese bude samozřejmě záviset na atraktivitě ženy, počtu jejích soukromých souloží a uspokojení, které dovede poskytnout (to budou měřit zvláštní komisaři). Je nemyslitelné, aby tak významná část života společnosti byla provozována čistě soukromě a načerno. Vše musí být transparentní. Zároveň tím vyřešíme i problém prostituce a částěčně i zlatokopek.
Kanioková J.|17. 8. 2013 22:51| reakce na František Marek - 16. 8. 2013 14:13
Babiš je pravičák jen v pro něj potřebných momentech. Že je bohatý není výsledkem jeho pravičáctví, ale především jeho vychytralosti jak odkudkoliv vydyndat dotace. Ten by nikdy nedopustil, aby skončilo přerozdělování a dotační politika. Tudíž je pro mě vych...ytralý politicky bezpohlavní vykuk..
Kanioková J.|17. 8. 2013 22:46| reakce na Jan Altman - 16. 8. 2013 15:36
Přesně ! Dokud si budou lidi říkat, že hodit to SSO je propadlý hlas, tak se ta strana nikdy pořádně neprosadí. Je sice škoda, že nemají nějakého skutečně charismatického lídra, dobrého rétora, ale jedině tím, že je volit budeme se její šance zýší a snad se časem přidá i taková osobnost.
Volit Babiše můžou jen děsně naivní lidi. Nevěřím ani jednomu jeho slovu, i když mu ty propagačky píše nejspíš Komárek."Chtěli bychom snížit základní sazbu DPH na 10% a přemýšlíme o pětiprocentní DPH pro léky, knihy a časopisy. Jsme pro progresivní zdanění, protože by měla existovat solidarita s těmi, kdo na tom nejsou tak dobře. Vyznávám sice středopravé myšlenky, ale na druhé straně říkám, že je třeba solidární stát, a po vzoru Švédska, kdy se bohatší postarají o ty sociálně slabší." Prastará taktika - nejdřív něco, co musí zabrat, a pak jen tak tiše přidám cosi šíleného a v podstatě už dávno neuskutečnitelného. Na sociálno už není a nebude. Ovšem jistě to zabere, tak jako všechny ty Cesty změny, Děkujeme, odejděte, US, zelené, VV a další, co mají ten jediný správný recept na světlé zítřky...
František Marek|17. 8. 2013 13:22| reakce na Czenek - 17. 8. 2013 12:12
Problém je v tom, že se klidně může deklarovat jakkoliv, ale rozhodující je pak skutečná, reálná politika v praxi. Například ODS se deklaruje jako strana pravicová a dokonce konzervativní. Už různě vládla mnoho let, v různých koalicích, ale mnoho pravicového, natož konzervativního, jsem u nich nezaznamenal. Spíše kombinaci sociální a liberální politiky blízké moderní levici.
Petr Malý|17. 8. 2013 11:38| reakce na Stany K. - 16. 8. 2013 14:00
Jako pravičák byste mohl znát třeba Svobodné. Petr Mach je inteligentní, skromný člověk. Otázkou zůstávají nějaká jeho angažmá ve státních podnicích a snad se motal i okolo nechvalného Key investment.
Na druhou stranu, Mach není rychlokvaška. Již dříve deklaroval, že s růstem preferncí je spokojený. Vzhledem k tomu, že ten růst se odehrává v řádech snad desetin procentního bodu za jedno volební období, troufám si tvrdit, že Svobodní nejsou marketingový projekt na jedno použití, nýbrž dlouhodobý záměr. A to je mi sympatické (kromě volebního programu), protože si to hodlá odmakat, třebaže nemá tolik peněz na bilborady, noviny a televizi, jako soukrémé agentury typu ODS, TOP09, ANO 2011, VV, a jiné značky onoho mafiánského multibrandového koncernu, který zřejmě řídí bývalí komunisté..
František Marek|17. 8. 2013 07:54| reakce na Stany K. - 17. 8. 2013 00:17
Víta Bártu také mnozí řadili k pravici a vidíte kde skončil. Bývalý komunista Babiš je především pragmatik. Tudíž v politice tzv. "obojetný" .Každýsi může vybrat. Jedni ho budou volit proto, že zastaví nesmyslnou (socialistickou) reformu pod hlavičkou ODS a druzí proto, že zabrání komunistům v uchopení moci......
Na druhou stranu je Babiš asi jediná alternativa proti rudému nebezpečí. ODS je v troskách, TOP09 je na tom podobně a nad vodou ji drží jen mediální obraz knížete a šance Petra Macha, většině voličů skoro neznámého, jsou mizivé. Babiš to má dobře rozjeté. Má dost peněz na jakoukoliv kampaň, má potřebná média a může si "koupit" jakoukoliv veřejně známou tvář. Jen není pravda, že jej budou volit pouze města. V každé vesnici jsou jeho plakáty a letáky s tím, že jen on a jeho impérium jim zabezpečí práci.
Jan Altman|16. 8. 2013 22:49| reakce na Tom Novak - 16. 8. 2013 16:13
TAK TAK ---- Přemýšlel jsem, že bych sám založil nějakou opravdu pokrokovou moderní stranu. Nějakou, která by lidem vysvětlila, jaká jsou jejich práva:
- Být matkou na mateřské je opravdu poctivá práce na plný úvazek. Podle mne by si ženy na mateřské zasloužily příspěvek minimálně na úrovni průměrné mzdy.
- Když má někdo více, než vy, je jasné, že máte nárok na vyrovnání té nerovnosti, že máte právo na část jeho příjmu a majetku.
- Podnikatelé tu nejsou od toho, aby generovali zisk, ale aby sloužili obecnému blahu.
- Vedle kvót na zastoupení žen ve vedení soukromých firem bych požadoval i kvóty pro adekvátní zastoupení dalších skupin v představenstvech (plešatých, plochonohých, rugbistů, lidí s IQ pod 80, atd...).
- Čím více peněz se natiskne, tím jsme bohatší
- Obézní lidé by měli mít výjimku z gravitačního zákona, je sociálně nespravedlivé, aby je k zemi táhla tak obrovská síla. Odborná skupina naší strany došla k myslím všeobecně akceptovatelnému kompromisu, že na lidi nad 120kg by měla působit jen 80ti procentní gravitační síla. Pokud se PRO v referendu vysloví 51% obyvatel, nic by změně gravitačního zákona nemělo stát v cestě.
Atd... určitě by se daly najít další témata s potenciálem oslovit širokou veřejnost i specifické skupiny obyvatel. -=? ?¦+ L=?
Tom Novak|16. 8. 2013 16:13| reakce na Jan Altman - 16. 8. 2013 15:36
Souhlasím, ale kterou vybrat? Komunisti i ČSSD jdou na to opatrně, řežou sice do živého, ale přímo podřezávat větev pod sebou se jim moc nechce. Nejsou tak hloupý a agónii budou prodlužovat, jak to jen jde. Přeci jen ještě nevyčerpaly ani všechny zdroje, ani možnosti. Nakonec aby je něco nepřekvapilo.. :-)
Souhlasím s většinou, nesouhlasím však s tím vaším postojem k Babišoj. Většinu toho co se o něm po hospodách povídá už dávno vysvětlil, akorát to spousta lidí nechce slyšet. Krom toho, co jiného mi jako pravicovému voliči zbývá? › ODS ani náhodou a TOP09 je plná demagogických šašků. V Babišoj vidim jedinou "silnou" alternativu.
Nahlásit
-
0
+
Dan Balogh|16. 8. 2013 12:58
Doporučil bych jim tento volební slogan: Už nevolte loutky kmotrů, volte přímo kmotra!
Nahlásit
-
0
+
Petr Síla|16. 8. 2013 12:16
Pěkně shrnuto.
Nahlásit
-
0
+
Karel Frauknecht|16. 8. 2013 10:38
Hezké čtení nejen o ANO, ale především o naší "slavné" nátuře. Dík. Proč mě p. Babiš na mítinku ANO2011 neoslovil: 1.Babišovo nadšené hájení evropské sounáležitosti mě, v souvislosti s převodem pár (tuším, že šesti?) mld. Kč EUdotací na jeho účty, dost děsí. Vzpomínka na VV a jejich snahu zkřížit stát s firmou je velmi živá :-). Tím současně padá jedno z ústředních hesel hnutí!! 2. Odpověď na dotaz jak je hnutí ANO2011 politicky orientované mě přinutilo opustit sál. Ono je totiž „široce rozkročeno“ nad celým spektrem politických orientací. Dle mého je to pozice nejen nepohodlná, ale hlavně nebezpečná. V dnešní době plné nefér zákroků je může snadno někdo kopnout do koulí.
Nahlásit
-
0
+
Tom Novak|16. 8. 2013 09:56
Děkuji autorovi za článek. IMHO pokud bych náhodou chtěl volit, tak než ANO to raději komunisty. Lžou, kradou a podvádí, ale to všechno mají už několik desetiletí v programu. Mají jasné cíle a nic nepředstírají. Tito gauneři kradou pod rouškou státu a navenek se tváří, že bojují proti korupci, dělají všechno pro naše dobro apod. populisticky prázdné řeči. Bohužel opak je pravdou, jak dokazuje jejich dosavadní působení. Viz. dotace, „biopaliva“, řepka, solární elektrárny, zákony „na míru“, kartely pekáren, monopol s garancí od státu atd. V tomto Bárta Babišovi nesahá ani po kotníky.
Diskuze: Aby se za nás děti nestyděly, áááno
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jan Krejčí|30. 8. 2013 09:48| reakce na Jan Altman - 16. 8. 2013 22:49
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Michal Jeřábek|19. 8. 2013 07:41| reakce na Stany K. - 17. 8. 2013 00:17
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Kanioková J.|17. 8. 2013 22:51| reakce na František Marek - 16. 8. 2013 14:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Kanioková J.|17. 8. 2013 22:46| reakce na Jan Altman - 16. 8. 2013 15:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
František Marek|17. 8. 2013 13:22| reakce na Czenek - 17. 8. 2013 12:12
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Czenek|17. 8. 2013 12:12| reakce na František Marek - 16. 8. 2013 14:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Petr Malý|17. 8. 2013 11:38| reakce na Stany K. - 16. 8. 2013 14:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
František Marek|17. 8. 2013 07:54| reakce na Stany K. - 17. 8. 2013 00:17
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Stany K.|17. 8. 2013 00:17| reakce na František Marek - 16. 8. 2013 14:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|16. 8. 2013 22:49| reakce na Tom Novak - 16. 8. 2013 16:13
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Tom Novak|16. 8. 2013 16:13| reakce na Jan Altman - 16. 8. 2013 15:36
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|16. 8. 2013 15:36
Nahlásit
František Marek|16. 8. 2013 14:13| reakce na Stany K. - 16. 8. 2013 14:00
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Stany K.|16. 8. 2013 14:00
Nahlásit
Dan Balogh|16. 8. 2013 12:58
Nahlásit
Petr Síla|16. 8. 2013 12:16
Nahlásit
Karel Frauknecht|16. 8. 2013 10:38
Nahlásit
Tom Novak|16. 8. 2013 09:56
Nahlásit