Jan Altman|17. 1. 2014 22:04| reakce na Gabriel Pleska - 17. 1. 2014 21:31
To "MY" se samozvaně prohlásilo za zástupce nás všech aniž k tomu od všech má souhlas. A to "MY" disponuje miliardami, které pod pohrůžkou násilí (vězení) sebralo jednotlivým konkrétním lidem a minimálně někteří z nich s tím nesouhlasí a považují to za porušení svých práv.
Gabriel Pleska|17. 1. 2014 21:31| reakce na Jan Altman - 17. 1. 2014 15:50
Ne, to jsem neřekl. Vy se ohrazujete proti tomu, že někdo mluví za vás a zahrnuje vás do jakéhosi „my“. Ovšem těch 50 miliard platí právě to „my“, nikoli Jan Altman sólo. Nic víc, nic míň, čistě technické upřesnění.
Jan Altman|17. 1. 2014 15:50| reakce na Gabriel Pleska - 17. 1. 2014 13:40
Jako že ti politici, kteří restituce schválili, budou chodit o víkendech na brigádu skládat uhlí na nákladové nádraží a budou to platit ze svého? Tak to se mi ulevilo....
Gabriel Pleska|17. 1. 2014 13:40| reakce na Jan Altman - 17. 1. 2014 12:29
"A hned další zpráva: církevní restituce. Nic proti církvím a souhlasím, že ukradené by se mělo vrátit. Ale já jim nic neukradl! Odmítám tedy platit těch 50 mld. kompenzací!" K tomu si dovoluji podotknout, že jako jste nic neukradl, tak také neplatíte padesát miliard.
Já už snad nemůžu pouštět zprávy a číst noviny, aniž by mi nevyletěl tep do aerobního pásma...
Pustím zprávy a vidím razii ve státní bance a pojištovně. Zase někdo rozfofroval/zprivatizoval "státní" (nám pod hrozbou násilí sebrané) miliardy. To je snad obden. Redaktoři se rozčilují, ale ani jeden neřekne, co by podle mne měl:
1) Proč vůbec máme státní banky a pojišťovny? ZRUŠIT! Jsou jen kvůli teplým místečkům pro kamarády a pro privatizaci výnosů z daňové loupeže.
2) Kde státní moc bere morální právo nadávat živnostíkům do parazitů, kde berou právo šikanovat za sebemenší nesrovnalost v účetnictví, když s ulopenými prostředky takto hospodaří?
A hned další zpráva: církevní restituce. Nic proti církvím a souhlasím, že ukradené by se mělo vrátit. Ale já jim nic neukradl! Odmítám tedy platit těch 50mld kompenzací! Dostali snad podobné finanční kompenzace majitelé akcií znárodněných továren? Ne, ti nedostali NIC. Ať tedy stát vypíše nějaké daně či povinné odvody na bývalé komunisty, milicionáře, estébáky, atd... protože to oni jsou zodpovědní za okradení (nejen) církví. Já ne. Není možné, aby stát jednoho okradeného odškodnil tak, že okrade někoho jiného (neviného).
No a tento článek: ze židle mne zvedá už to slovo MÁME v jeho nadpisu. Jaký MÁME? Kdo MY? Ať si do bankovní unie vstoupí, kdo má zájem. Ať se rozhodnou akcionáři jednotlivých bank. Žádné MY není. Navíc NÁS se nikdo ani ptát nebude. Otázka tedy správně měla znít: "Mají politici násilím donutit banky a jejich klienty k tomu a tomu?". A jediná správná oodpověď podle mne je: "Ať ti paraziti táhnou, k ničemu je nepotřebuji. Žádná svá práva a kompetence jsem na ně vědomě nedelegoval, takže mne nezastupují a nemají nade mnou žádnou legitimní moc".
Diskuze: Očima expertů: Máme vstoupit do bankovní unie?
Přihlášení do diskuze
Diskuze
Jan Altman|17. 1. 2014 22:04| reakce na Gabriel Pleska - 17. 1. 2014 21:31
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Gabriel Pleska|17. 1. 2014 21:31| reakce na Jan Altman - 17. 1. 2014 15:50
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Zavacky|17. 1. 2014 17:53
Nahlásit
Jan Altman|17. 1. 2014 15:51| reakce na Adam Čabla - 17. 1. 2014 12:53
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|17. 1. 2014 15:50| reakce na Gabriel Pleska - 17. 1. 2014 13:40
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Gabriel Pleska|17. 1. 2014 13:40| reakce na Jan Altman - 17. 1. 2014 12:29
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Adam Čabla|17. 1. 2014 12:53| reakce na Jan Altman - 17. 1. 2014 12:29
Nahlásit|Zobrazit komentovanou zprávuSkrýt komentovanou zprávu
Jan Altman|17. 1. 2014 12:29
Nahlásit