Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: mobilní operátoři

Další články na téma mobilní operátoři najdete na Peníze.cz.

Očima expertů: Data nad zlato. Dřou z nás operátoři kůži?
 10 734

Očima expertů: Data nad zlato. Dřou z nás operátoři kůži?

Proč jsou v Česku mobilní data nejdražší v celé Evropské unii? Je šance, že v dohledné době výrazně zlevní? A jak správně zatlačit na nenažrané operátory?

Ondřej Tůma1. 3. 2019
Šéf ČTÚ: Operátoři stavějí dálnice, ale pustí na ně jenom škodovky stodvacítky
 13 623

Šéf ČTÚ: Operátoři stavějí dálnice, ale pustí na ně jenom škodovky stodvacítky

Otevřený rozhovor s šéfem Českého telekomunikačního úřadu Jaromírem Novákem o tom, co Česku schází k tomu, aby se mohlo stát středoevropským lídrem v digitálních technologiích, o tom, že balíček s pětisty megabajty dat je dnes výsměch, o absenci čtvrtého operátora a o prolobovaných legislativních úpravách, které tlačí spotřebitele do kouta.

Ondřej Tůma15. 10. 2016
Očima expertů: Klienta na řetěz? Co si vyjednali mobilní operátoři u poslanců
 15 694

Očima expertů: Klienta na řetěz? Co si vyjednali mobilní operátoři u poslanců

Jde o skandální okleštění práv zákazníků mobilních operátorů, nebo žádná zásadní změna v zaběhnuté praxi nepřijde? Řeč je o novele zákona o elektronických komunikacích. Jaké bude mít novelizace důsledky, se ptáme zástupců spotřebitelských sdružení, mobilních operátorů či člena rady Českého telekomunikačního úřadu.

Ondřej Tůma17. 10. 2014
Očima expertů: Čtvrtý operátor nebude. Jak to ovlivní ceny mobilního volání?
 12 567

Očima expertů: Čtvrtý operátor nebude. Jak to ovlivní ceny mobilního volání?

Češi se čtvrtého mobilního operátora opět nedočkají. V ostře sledované aukci kmitočtů uspěli jen tři zavedení hráči. K výraznějšímu zlevnění cen volání tak podle všeho nedojde. Co si o tom myslí člen Rady ČTÚ Ondřej Malý, manažerka T-Mobilu Alice Selby, neúspěšný účastník dražby Tomáš Budník, zástupce Tarifomatu Petr Fajmon a další odborníci?

Ondřej Tůma29. 11. 2013
Pavel Turek: U nás se tribuny zaplní, jen když se vyhrává

Pavel Turek: U nás se tribuny zaplní, jen když se vyhrává

V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval přímo pro ni, a dokázal zorganizovat taškařice, které nejen přitáhly pozornost, ale ještě dnes se na ně vzpomíná. V pokračování rozhovoru jsme s Pavlem Turkem mluvili o sponzorování sportu a o sportovním marketingu v Česku, o fotbalovém bahně a samozřejmě také o tom, co on sám právě teď podniká.

Ondřej Tůma17. 8. 2013