Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: Nouriel Roubini

Další články na téma Nouriel Roubini najdete na Peníze.cz.

Británie neodchází z planety Země
 12 642

Británie neodchází z planety Země

Předpovědí, co se stane s Británií a co se stane s Evropou, se po zveřejnění výsledků britského referenda o odchodu z Evropské unie urodilo tolik, že by se daly přehazovat vidlemi. Je ale čas nalít si čistého vína: že totiž nevíme.

Martin Tománek4. 7. 2016
Nový čínský kouzelnický trik
 18 358

Nový čínský kouzelnický trik

Jak asi může vypadat rok 2016 v zemi, kde se recese vydává za zpomalení růstu.

Pavel Kohout1. 3. 2016
Varovná rovnice z Davosu: „2014 = 1914“
 5 978

Varovná rovnice z Davosu: „2014 = 1914“

V roce 1914 začala světová válka. Že se Nouriel Roubini ptá, jestli náhodou po stu let nestojíme na prahu nového globálního konfliktu, to vzhledem k jeho přezdívce doktor Zkáza nepřekvapí. Jenže není sám. Kde to jiskří? Mezi zemí vycházejícího slunce a říší středu.

Lukáš Kovanda6. 2. 2014
Česko 2014: Letos to půjde nahoru...
 6 500

Česko 2014: Letos to půjde nahoru...

Český hospodářský růst v roce 2014 zahuben nebude, lze souhlasit s předpovědí dra Zhouby.

Lukáš Kovanda21. 1. 2014
Finanční krize aneb tentokrát je všechno jinak
 5 682

Finanční krize aneb tentokrát je všechno jinak

V souvislosti s poslední krizí se mluví o tom, jak je bezprecedentní, odlišná od všech dosavadních. Kniha Carmen Reinhartové a Kennetha Rogoffa říká: Nikoli, všechno tu už opravdu bylo.

Martin Tománek26. 3. 2012
Investoři, pozor! „Zajímavé časy“ jsou tady

Investoři, pozor! „Zajímavé časy“ jsou tady

Nakupujte, když je krev v ulicích, řekl prý kdysi baron Rotschild. V roce 2007 žili západní investoři v nebývale klidné době, tedy v době, která investicím – podle barona – nepřeje. Co se od té doby změnilo? Ekonom Pavel Kohout exkluzivně pro Partners media reviduje a doplňuje svůj pět let starý text.

Pavel Kohout27. 2. 2012
Akciový slevomat

Akciový slevomat

EXKLUZIVNĚ: Určitě znáte Slevomat nebo podobné služby. Lidé se mohou přetrhnout, aby navštívili restauraci s poloviční slevou. Restauratéři doufají, že tak přilákají hosty – marně, slevomatoví zákazníci příště davově potáhnou jinam. Z hlediska tržeb jsou slevomaty k ničemu, ale popularitu mají, to se musí uznat. Úplně jinak však funguje služba slevomatového typu na kapitálových trzích.

Pavel Kohout27. 9. 2011