Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: slevomat

Marie Chytilová: Ze Slevomatu chci inspirativní portál
 13 976

Marie Chytilová: Ze Slevomatu chci inspirativní portál

„Nechceme lidem jen cpát zboží a podporovat impulzivní nakupování věcí. Zákazníci u nás hledají hlavně inspiraci, jak trávit volný čas, kam jet na víkend, nebo tipy na dárky“ říká výkonná ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.

Monika Veselíková, Martin Vlnas18. 3. 2017
Očima expertů: Soumrak slevových portálů?
 12 002

Očima expertů: Soumrak slevových portálů?

Na slevových serverech se točí miliardy korun. Říká se ale, že nikomu nerostou stromy do nebe. Ptáme se lidí z největších portálů, odborníků na webový byznys a finančních analytiků, jestli se obchod se slevami bude ještě rozvíjet, nebo ho čeká stagnace, nebo dokonce pád.

Ondřej Tůma2. 10. 2015
Očima expertů: Jak najít díru na trhu?
 53 507

Očima expertů: Jak najít díru na trhu?

Designérka erotických pomůcek, tvůrce dostupné 3D tiskárny, zakladatel jednoho z největších českých e-shopů a další úspěšní podnikatelé. Byli v pravý čas na pravém místě. Připraveni, s tím pravým nápadem. Našli díru na trhu. Ptáme se jich, jak na to.

Ondřej Tůma28. 8. 2015
Očima expertů: Třetí největší slevový web na lopatkách. Padnou další?
 28 514

Očima expertů: Třetí největší slevový web na lopatkách. Padnou další?

Slevových portálů ubývá, jejich celkové tržby ale stále rostou. Už však neplatí, že se problémy vyhýbají největším serverům – aktuálně s dluhy zápasí někdejší trojka Zapakatel. Kam se bude slevový byznys ubírat dál, se ptáme Tomáše Čupra, Martina Kasy, Petra Koubského, Petra Němce a dalších osobností.

Ondřej Tůma25. 7. 2014
Pustíte si tam jeden šmejd a lidi budou mít strach koupit cokoli
 15 500

Pustíte si tam jeden šmejd a lidi budou mít strach koupit cokoli

Jeden čas jich bylo na tři sta. Do dneška nevydržela ani stovka. Spoluzakladatel druhého největšího slevového portálu Vykupto.cz je přesvědčený o tom, že nakonec zůstane mezi slevovými weby jen pár hráčů. Vykupto.cz pochopitelně jako jeden z nich.

Ondřej Tůma7. 6. 2014
Tomáš Čupr: Ekonomická krize? S tou mě strašili, i když jsem zakládal Slevomat

Tomáš Čupr: Ekonomická krize? S tou mě strašili, i když jsem zakládal Slevomat

V rozhovoru se zakladatelem Slevomatu se můžete dočíst o tom, jak se v České republice buduje byznys s rozvozem jídla, v čem spočívá klíč k úspěchu při rozjezdu nových projektů a jací jsou Češi zákazníci.

Ondřej Tůma29. 6. 2013
Tomáš Čupr: Burza? Banda týpků v kravatách ničí byznys

Tomáš Čupr: Burza? Banda týpků v kravatách ničí byznys

Kde jiní byznysmeni začínají, on prozatím končí. Tomáš Čupr přestává řídit Slevomat, „gamblovat“ na burze nehodlá a pouští se – do rozvážky pizzy! OK, sesedat z mopedu s placatou krabicí v ruce, ho neuvidíte, ale... Ale víc neprozradíme – přečtěte si to sami v pokračování exkluzivního rozhovoru.

Ondřej Tůma20. 10. 2012
Tomáš Čupr: Slevomat je miliardová firma!

Tomáš Čupr: Slevomat je miliardová firma!

Tomáš Čupr už není výkonným ředitelem Slevomatu. Proč? Jaká byla nejvyšší nabídka k prodeji, kterou odmítnul? A co mu nejvíc vadí na českém podnikatelském prostředí? Přečtěte si exkluzivní rozhovor s guru slevového byznysu v České republice.

Ondřej Tůma13. 10. 2012
Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.

Ondřej Tůma17. 3. 2012
Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys

Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys

V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.

Ondřej Tůma10. 3. 2012
Akciový slevomat

Akciový slevomat

EXKLUZIVNĚ: Určitě znáte Slevomat nebo podobné služby. Lidé se mohou přetrhnout, aby navštívili restauraci s poloviční slevou. Restauratéři doufají, že tak přilákají hosty – marně, slevomatoví zákazníci příště davově potáhnou jinam. Z hlediska tržeb jsou slevomaty k ničemu, ale popularitu mají, to se musí uznat. Úplně jinak však funguje služba slevomatového typu na kapitálových trzích.

Pavel Kohout27. 9. 2011