Články na téma: důvěryhodnost
Další články na téma důvěryhodnost najdete na Peníze.cz.
Jak na expanzi do Německa? Vnímejte rozdíly a oprašte fax, radí šéfka tamního CzechTradu
Kristýna Kubíčková ze státní agentury CzechTrade má pro malé a střední podniky jasný vzkaz: pokud chtějí prorazit v zahraničí, musí přestat věřit, že to „půjde samo“. „Marketing musíte brát jako investici. A počítat s tím, že se vám vrátí až časem,“ říká v podcastu byznysové platformy DoToho! vedoucí německé pobočky CzechTradu, která českým firmám pomáhá s expanzí do jednoho z nejnáročnějších trhů v Evropě.
Podnikatelský plán přehledně. Jak na něj a kterých chyb se vyvarovat?
Píše dneska vůbec někdo podnikatelský plán? A když už je potřeba, jak na to? Čím začít, jak ho strukturovat a na jaké nejčastější chyby si dát pozor? Na tyto otázky si odpovíme v dalším díle speciálu Jak začít podnikat.

Krach rozpočtové odpovědnosti
Před rokem zveřejnil britský výzkumný ústav National Institute of Economic and Social Research zajímavou analýzu. Srovnával v ní vývoj ekonomiky během „velké krize“ třicátých let s vývojem po krizi roku 2008. Výsledek rozhodně nebyl pro dnešní politiky lichotivý – Británie, Španělsko i Itálie vykazovaly ve třicátých letech mnohem rychlejší oživení než po současné krizi.