Články na téma: tisk
Zaměstnanci jsou nejlepším indikátorem úspěchu, říká generální ředitelka HP
Hodně sází na lidi, které má kolem sebe. „Naprostá většina úspěchů je v mém případě dílem týmové práce,“ tvrdí Kateřina Barbier, která se loni v létě stala generální ředitelkou HP pro Česko, Slovensko a Maďarsko.
Firmy už netisknou jako dřív, hlavní téma je pro ně digitalizace
„Víme toho o vašich tiskárnách tolik, že vy o nich nemusíte vědět nic,“ říká Tibor Brunclík, majitel firmy SimplyUp Group, poskytující mimo jiné tiskové služby. Před 30 lety sem nastoupil jako brigádník, dnes společnost vlastní. Podobně dlouhou dobu je jejich hlavním partnerem firma HP.
Řada firem ani neví, kolik je stojí tisk, říká manažer HP. Ušetřit lze desítky tisíc
Pracovní prostředí se s covidem výrazně proměnilo. Práce z domova je běžná a pro firmy to znamená mnoho výzev i z pohledu zajištění počítačů či tisku pro své zaměstnance. O tom, jak se z obyčejného tisku stává služba nebo o tom, jak se dají zabezpečit počítače pro práci z domova, mluví v novém díle Finmag podcastu Radim Nesvadba a David Lev ze společnosti HP.
Jak opravit rozbitou republiku
Lawrence Lessig tvrdí, že našel způsob, jak odříznout od vlivu lobbisty. To sice není úplně pravda, zato ale bystře popsal vlnu občanských protestů z nezvyklého úhlu pohledu – očima chlapíka od počítačů.
Politika a média II: Strategie pro dobu krize. Jak čelit banalitě
V první části tohoto textu představil Piotr Legutko polskou mediální demokracii: emoce převážily nad rozumem a o náplni politiky dávno nerozhodují politici ale mediální poptávka. Pokud ti, kteří by měli zemi řídit, nejsou ve vleku médií úplně, znamená to jen to, že jejich spin doctors dokážou médiím podsunout vlastní příběhy. Ty ovšem mají jediný úkol: udržet svého hrdinu na očích během volební kampaně, která dnes trvá permanentně...
Dožijeme se smrti papírových novin?
Tištěné noviny se dnes prý nehodí ani únoscům na vystřihování písmenek do žádostí o výkupné, ani turistům do vlhkých bot. Počet výtisků klesá, náklady rostou, výdělek z reklamy je v USA nejnižší za posledních šedesát let.