Předplatit časopis Finmag

Články na téma: značka

Další články na téma značka najdete na Peníze.cz.

Kde je svět ještě v pořádku? Ukažte, jak znáte motta českých značekkvíz
 7 668

Kde je svět ještě v pořádku? Ukažte, jak znáte motta českých značek

Slogan bývá spojený s jednou reklamní kampaní. Anebo mívají svůj slogan či motto firmy nastálo. Nebo aspoň na dlouho. Just do it je prostě Nike, ať se zrovna prodávají plavky, nebo čepice na lyžovačku. V tomhle kvízu jsme se zaměřili na slogany českých firem. Tak ukažte, jak se vyznáte.

Gabriel Pleska8. 2. 2025
Chcete uspět? Buďte zapamatovatelní, až pak můžete prodávat všem, radí marketingový mágJak na podnikání
 6 645

Chcete uspět? Buďte zapamatovatelní, až pak můžete prodávat všem, radí marketingový mág

Marketing není jen reklama, ale celý soubor aktivit, jejichž cílem je identifikovat příležitost, pochopit potřeby zákazníků a co nejefektivněji je s daným produktem či službou i pravidelně oslovovat. A samozřejmě také přinášet peníze. „Dokud ale nejste v hlavě zákazníka, nejste pro něj vůbec,“ říká v novém DoToho! podcastu marketingový expert Jan Brejcha.

Michal Hron6. 2. 2025
Velký kvíz pro opravdové pivní znalce. Víte, kde se vaří pivo Rebel, Šohaj, Magor či Hejhula?kvíz
 17 162

Velký kvíz pro opravdové pivní znalce. Víte, kde se vaří pivo Rebel, Šohaj, Magor či Hejhula?

Česko je neodmyslitelně spjato s pivní kulturou. Jak někdo v zahraničí řekne, že je Čech, řeč se rychle stočí ke zlatavému moku. Málokdo ale dokáže v konverzaci obsáhnout celý ekosystém minipivovarů v Česku. Plzeň, tu zná každý, ale méně známé značky už jen lokální patrioti nebo opravdoví pivní mazáci. Patříte mezi ně? Otestujte se.

Michal Hron17. 8. 2024
Z nuly na sto zaměstnanců. Základ jsou profesionální vztahy, říkají gastro podnikateléPodnikavé Česko

Z nuly na sto zaměstnanců. Základ jsou profesionální vztahy, říkají gastro podnikatelé

Oba jsou z Brna, oba podnikají v gastronomii. Jeden provozuje pekárny, druhý kavárny. Jejich podniky už vystoupaly ke stovce zaměstnanců a víc než 50milionovému obratu. Příběhy Rebelbean a William Thomas Bakery nabízejí řadu paralel. „Povedlo se nám trefit dobu, po lokálních věcech byl hlad,“ říkají ve dvojrozhovoru Michal Stec a Vilém Ráček.

Martina Fojtů22. 7. 2024
Ne Apple, ne BMW, ani Louis Vuitton. Znáte opravdové superznačky?kvíz
 10 685

Ne Apple, ne BMW, ani Louis Vuitton. Znáte opravdové superznačky?

BMW byla nebo možná jsou nejlepší auta. Kam se Apple podívá, utrhne macatý kus trhu, drží a nepustí. A o síle značky LV vypovídá, jak ji kdekdo falšuje. Opravdová superznačka ale panuje takovým způsobem, že žádný jiný brand jako by vůbec nebyl. Nula, nic, nada. Pojďme to prozkoumat.

Gabriel Pleska20. 4. 2024
Zakládáte firmu? Nepodceňujte prezentaci, název a logo můžou být naprosto klíčové

Zakládáte firmu? Nepodceňujte prezentaci, název a logo můžou být naprosto klíčové

Skvělý produkt a byznysplán často nemusejí stačit. V seriálu Jak začít podnikat si dnes vysvětlíme, proč je tak důležitá (nejen) vizuální identita firmy. Jak tedy vybudovat dobrou a silnou značku a vyhnout se nejčastějším chybám?

Alena Šafrová Drášilová10. 4. 2024
Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská
 112 212

Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská

Co bude zákazníky zajímat v nejbližších letech, jaké trendy budou klíčové a na co se v byznysu zaměřit? Zní to jako věštění z křišťálové koule, ale Pavlína Louženská právě takové predikce umí. Na jejich základě pak radí firmám, na co se zaměřit. „I malé firmy mohou konkurovat těm velkým,“ říká zakladatelka Holek z marketingu v dalším díle podcastu mentoringové platformy DoToho!

Michal Hron25. 5. 2023
Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská
 5 957

Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská

Finanční ředitelé si pořád myslí, že jediným úkolem marketingového oddělení je rozhazovat peníze, které ostatní oddělení tvrdě vydělávají. Tak to ale není. „Bohužel tomu spousta firem pořád nevěří a marketingové aktivity berou jako nutné zlo,“ říká pro FINMAG ředitelka společnosti FREYA Kateřina Borovanská.

Martin Vlnas8. 6. 2021
Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!
 5 071

Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!

Při rozhodování – včetně rozhodování o tom, co koupíte či nekoupíte a u koho to případně koupíte, hrají významnou roli emoce. Vlastně hrajou významnější roli než racionalita a rozumové argumenty. Jak a proč na emoce nejlíp zacílit?

Miroslav Polách20. 12. 2011
Chystá se velká bankovní loupež

Chystá se velká bankovní loupež

Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank. Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech.

Václav Lorenc5. 12. 2011