Předplatit časopis Finmag

Články na téma: brand

Další články na téma brand najdete na Peníze.cz.

Chcete uspět? Buďte zapamatovatelní, až pak můžete prodávat všem, radí marketingový mágJak na podnikání
 6 211

Chcete uspět? Buďte zapamatovatelní, až pak můžete prodávat všem, radí marketingový mág

Marketing není jen reklama, ale celý soubor aktivit, jejichž cílem je identifikovat příležitost, pochopit potřeby zákazníků a co nejefektivněji je s daným produktem či službou i pravidelně oslovovat. A samozřejmě také přinášet peníze. „Dokud ale nejste v hlavě zákazníka, nejste pro něj vůbec,“ říká v novém DoToho! podcastu marketingový expert Jan Brejcha.

Michal Hron6. 2. 2025
Sbohem boomeři, nová éra je tu! Proč Jaguar pošlapává tradice a sází na hýřivý modernismuskomentář
 6 494

Sbohem boomeři, nová éra je tu! Proč Jaguar pošlapává tradice a sází na hýřivý modernismus

Majitelé či manažeři zavedených značek občas pocítí palčivou touhu po zásadní změně. Někdy z nutnosti, jindy jen z nutkání zanechat po sobě nějakou stopu. A tak došla řada i na slavnou automobilovou značku Jaguar. Proč? A vyplatí se jí nekompromisní sázka na modernismus?

Pavel Kohout28. 11. 2024
Jak na vlastní e-shop? A vyplatí se tržiště? Experti radí, jak uspět v online světěkonference

Jak na vlastní e-shop? A vyplatí se tržiště? Experti radí, jak uspět v online světě

Prodáváte online vlastní produkt nebo jen přeprodáváte produkty jiných značek? Pak právě pro vás byl určen druhý blok prvního eventu magazínu Finmag, který rozebíral cesty, jak uspět v online světě. Vyplatí se vyvíjet vlastní e-shop, je lepší sáhnout po hotových řešeních, nebo se vyplatí vstup na stále populárnější online tržiště? To vše jsme pro vás rozebrali společně se čtveřicí expertů.

Michal Hron25. 10. 2024
Známé značky, co změnily jméno. Prověřte svou paměť v kvízu
 8 185

Známé značky, co změnily jméno. Prověřte svou paměť v kvízu

Se změnou jména jde samozřejmě většinou ruku v ruce změna tváře, loga, barev… Někdy změnu společnost chce, jindy je důsledkem třeba změny vlastnické struktury, jak se říká tomu, když vás někdo koupí. Tady se ale po příčinách neptáme. Zajímá nás jediné: víte, jak se tenhle podnik jmenoval dřív? Tak schválně!

Gabriel Pleska7. 9. 2024
Z nuly na sto zaměstnanců. Základ jsou profesionální vztahy, říkají gastro podnikateléPodnikavé Česko

Z nuly na sto zaměstnanců. Základ jsou profesionální vztahy, říkají gastro podnikatelé

Oba jsou z Brna, oba podnikají v gastronomii. Jeden provozuje pekárny, druhý kavárny. Jejich podniky už vystoupaly ke stovce zaměstnanců a víc než 50milionovému obratu. Příběhy Rebelbean a William Thomas Bakery nabízejí řadu paralel. „Povedlo se nám trefit dobu, po lokálních věcech byl hlad,“ říkají ve dvojrozhovoru Michal Stec a Vilém Ráček.

Martina Fojtů22. 7. 2024
Ne Apple, ne BMW, ani Louis Vuitton. Znáte opravdové superznačky?kvíz
 10 649

Ne Apple, ne BMW, ani Louis Vuitton. Znáte opravdové superznačky?

BMW byla nebo možná jsou nejlepší auta. Kam se Apple podívá, utrhne macatý kus trhu, drží a nepustí. A o síle značky LV vypovídá, jak ji kdekdo falšuje. Opravdová superznačka ale panuje takovým způsobem, že žádný jiný brand jako by vůbec nebyl. Nula, nic, nada. Pojďme to prozkoumat.

Gabriel Pleska20. 4. 2024
Zakládáte firmu? Nepodceňujte prezentaci, název a logo můžou být naprosto klíčové

Zakládáte firmu? Nepodceňujte prezentaci, název a logo můžou být naprosto klíčové

Skvělý produkt a byznysplán často nemusejí stačit. V seriálu Jak začít podnikat si dnes vysvětlíme, proč je tak důležitá (nejen) vizuální identita firmy. Jak tedy vybudovat dobrou a silnou značku a vyhnout se nejčastějším chybám?

Alena Šafrová Drášilová10. 4. 2024
Velké značky pod tlakem mileniálů. Brand aktivismus stále víc sílí
 6 754

Velké značky pod tlakem mileniálů. Brand aktivismus stále víc sílí

Aktivismus značek se někdy rovnou odvážně spojuje s novou fází kapitalismu. Hranice mezi bojem za všeobecné blaho a úsilím o zisk se v ní stále více rozmazává. Skutečnost je trochu složitější, nicméně „korporátní aktivismus“ je symbolem doby.

Petr Vidomus22. 2. 2023
Tajný život conversek: od basketbalu přes underground až k popkultuře
 8 132

Tajný život conversek: od basketbalu přes underground až k popkultuře

Tohle je příběh nejslavnějších bot. Padesát let je nosí hvězdy popkultury, jenže to je až jejich druhý život. Předtím žily ještě jeden. Stejně dlouhý, stejně hvězdný a možná i napínavější.

Gabriel Pleska2. 1. 2023
Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská
 5 930

Zapomeňte na billboardy, budoucnost je v obsahu, říká Borovanská

Finanční ředitelé si pořád myslí, že jediným úkolem marketingového oddělení je rozhazovat peníze, které ostatní oddělení tvrdě vydělávají. Tak to ale není. „Bohužel tomu spousta firem pořád nevěří a marketingové aktivity berou jako nutné zlo,“ říká pro FINMAG ředitelka společnosti FREYA Kateřina Borovanská.

Martin Vlnas8. 6. 2021
Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!
 5 041

Chcete prodat? Nevysvětlujte, hlavou lidé nekupují!

Při rozhodování – včetně rozhodování o tom, co koupíte či nekoupíte a u koho to případně koupíte, hrají významnou roli emoce. Vlastně hrajou významnější roli než racionalita a rozumové argumenty. Jak a proč na emoce nejlíp zacílit?

Miroslav Polách20. 12. 2011
Chystá se velká bankovní loupež

Chystá se velká bankovní loupež

Loupit se chystají nové banky na českém trhu, loupit budou stávající zákazníky velkých bank. Loupit musí, protože noví zákazníci nerostou na stromech.

Václav Lorenc5. 12. 2011
Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou

Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou

V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také politikové.

Ondřej Tůma1. 10. 2011
Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem exkluzivním rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.

Ondřej Tůma24. 9. 2011