Partner webuRoger logo
Předplatit časopis Finmag

Články na téma: marketing

Další články na téma marketing najdete na Peníze.cz.

Očima expertů: Fotbalista za šest miliard! Nemravné?
 11 346

Očima expertů: Fotbalista za šest miliard! Nemravné?

Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci? A jsou přestupní a platové částky ve vrcholovém sportu ještě smysluplné?

Ondřej Tůma18. 8. 2017
Destilatér: I tuzemák může být výborný. Když to umíte
 18 959

Destilatér: I tuzemák může být výborný. Když to umíte

Zdá se, že i přes záplavu zahraničních rumů, ginů nebo bylinných likérů, která se na nás valí z reklamy doslova na každém kroku, zůstává řada Čechů věrná klasice – tuzemáku.

Martin Vlnas19. 12. 2015
Magie h-indexu: Předpoví úspěch na YouTube příští Banku roku?
 10 130

Magie h-indexu: Předpoví úspěch na YouTube příští Banku roku?

Vítěze všech kategorií soutěže Banka roku 2015 už známe. A aby těch žebříčků nebylo málo, přidáme ještě jeden – pořadí bank na základě kvality jejich youtubových kanálů. Horní šprušle našeho žebříčku a Banky roku totiž zajímavě korelují. Uvidíme napřesrok, jestli se prokáže, že dobrá banka to musí dobře umět i s kamerou.

Martin Víta24. 11. 2015
Už dávno nejsme konzervy, říká alkoholový guru Richard Švéda
 14 861

Už dávno nejsme konzervy, říká alkoholový guru Richard Švéda

„Například u vína jsou Češi stále znalejší a mají chuť poznávat a ochutnávat nové věci. Je dobře, že se tu už nerozlišuje jen mezi bílým a červeným, krabicí a lahví,“ říká v rozhovoru generální ředitel společnosti Premier Wines & Spirits Richard Švéda.

Ondřej Tůma14. 2. 2015
Konkurenční boj je zábava chudých
 12 649

Konkurenční boj je zábava chudých

Malé krůčky, opatrné experimenty a přetahování se s konkurencí k ovládnutí trhu nevedou, varuje Peter Thiel.

Michal Kašpárek16. 10. 2014
Od tramvaje k vibrátoru: Cesta designerky Anny Marešové
 19 415

Od tramvaje k vibrátoru: Cesta designerky Anny Marešové

Uznání odborníků sklidila už za svůj projekt Tramvaj pro Prahu. Mediálně známá ale začala být až díky vítězství v Národní ceně za studentský design s kolekcí erotických pomůcek Whoop de doo. I když mohla jít pracovat do zahraničí, rozhodla se nakonec zůstat v Česku a rozjet vlastní podnikání, které se netočí jen kolem Venušiných kuliček a vibrátorů.

Ondřej Tůma30. 8. 2014
Všechno to jsou kydy
 8 672

Všechno to jsou kydy

Diamanty, deodoranty, víno nebo psi s rodokmenem: všechno je to bulšit, ušklíbá se kniha s názvem – Všechno je to bulšit.

Michal Kašpárek28. 8. 2014
Facebook. Myšičko, a co teď?
 12 584

Facebook. Myšičko, a co teď?

Problém není, že Facebook experimentoval s emocemi svých uživatelů. Problém je, že neumíme na odhalení stále běžnějších experimentů reagovat líp než směsí rozhořčení a ignorance.

Michal Kašpárek4. 7. 2014
Jakub Lohniský: Oblek vybírejte radši bez manželky
 21 162

Jakub Lohniský: Oblek vybírejte radši bez manželky

„Pomalu se dostáváme do fáze, kdy se lidi už tak nezajímají o samotnou značku, jako spíš o materiály a zákonitosti toho, jak se správně oblékat. Už nechceme být navlečení do polyesteru, nosit strakaté košile a boty na běhání. Je to podobné tomu, co se tu děje v gastronomii,“ říká v exkluzivním rozhovoru Jakub Lohniský, zakladatel značky Le Premier.

Ondřej Tůma29. 3. 2014
Jakub Lohniský: Chlapi chtějí všechno naráz, nebaví je courat po obchodech
 18 818

Jakub Lohniský: Chlapi chtějí všechno naráz, nebaví je courat po obchodech

„Lidi by tu měli pochopit, že když se jdou v neděli odpoledne projít do centra Prahy, tak by na sebe neměli navléknout tepláky a šusťákovou bundu,“ říká v rozhovoru pro server Peníze.cz zakladatel značky s pánskou módou Le Premier.

Ondřej Tůma22. 3. 2014
Sleva pro pravičáky: blbý nápad, ale žádný zločin
 14 329

Sleva pro pravičáky: blbý nápad, ale žádný zločin

Může sleva podněcovat k nenávisti? Kde končí a začínají práva a povinnosti podnikatelů? Je bonzování vizitkou Zemanových voličů?

Michal Kašpárek20. 12. 2013
Když se z boty stane „bota“

Když se z boty stane „bota“

Víte, co je Corfam? Případně Edsel? Nejste-li zrovna fanda historie marketingových selhání, pravděpodobně tato slova čtete poprvé. Obě označují produkty, do kterých jejich mateřské firmy vkládaly veliké naděje a desítky milionů dolarů. Realita tržního prostředí je z jejich snění brzy probrala – ale ne v každém odvětví je realitě dovoleno konat.

Josef Tětek4. 11. 2013
Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!
 33 037

Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!

Pokud se vašim dětem zavčas nerozzáří oči, vytvořte jim nový spasitelský projekt jediným klepnutím myší.

Michal Kašpárek1. 11. 2013
A inženýři ekonomie mlčí. I před volbami
 10 360

A inženýři ekonomie mlčí. I před volbami

Je známý fakt, že většina české populace podceňuje výběr finančních produktů. A nejinak se chová v předvolebním období. Součástí finanční gramotnosti je totiž i výběr vhodné politické strany. Jím rozhodujete o tom, jak bude vypadat váš rozpočet. A rozhodně neplatí, že jeden hlas nic nezmění, ba naopak, jeden hlas mění vše. Nevěříte?

Ondřej Podlešák24. 10. 2013
Proč a jak volíme: Marketing, marketing a zas jen marketing
 10 081

Proč a jak volíme: Marketing, marketing a zas jen marketing

Parlament ovládne ten, kdo dokáže sehnat nejvíc peněz a pořídit za ně takovou kampaň, která nejvíc odpovídá tomu, co voliči chtějí slyšet. Volič tomu odmítá věřit, má přece svoji hlavu. A připustit si to je obtížné i pro samotné politiky – proto jsou taky jejich výkony tak žalostné. Přinášíme třetí díl analýzy našeho volebního chování z pera Petra Hampla.

Petr Hampl7. 10. 2013
Štíhlý podnikatel dál doskáče

Štíhlý podnikatel dál doskáče

Kniha The Lean Entepreneur nabízí spoustu praktických tipů pro podnikatele. Bohužel se neobešla bez korporátního žvanění.

Michal Kašpárek12. 9. 2013
Pavel Turek: U nás se tribuny zaplní, jen když se vyhrává

Pavel Turek: U nás se tribuny zaplní, jen když se vyhrává

V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval přímo pro ni, a dokázal zorganizovat taškařice, které nejen přitáhly pozornost, ale ještě dnes se na ně vzpomíná. V pokračování rozhovoru jsme s Pavlem Turkem mluvili o sponzorování sportu a o sportovním marketingu v Česku, o fotbalovém bahně a samozřejmě také o tom, co on sám právě teď podniká.

Ondřej Tůma17. 8. 2013
Pavel Turek: Muž, který chtěl vystřelit pilota formule 1 do vesmíru

Pavel Turek: Muž, který chtěl vystřelit pilota formule 1 do vesmíru

Čeští fanoušci formulí 1 si Pavla Turka spojují s tímto sportem skoro stejně jako Michaela Schumachera. V exkluzivním rozhovoru s bývalým marketingovým manažerem McLarenu bude řeč o tom, jak vznikaly nejznámější reklamní akce za miliony dolarů a v čem je sponzoring ve formulích odlišný od ostatních populárních sportů.

Ondřej Tůma10. 8. 2013
Tři záhadné návyky „úspěšných“, které prostě nedávají smysl
 8 359

Tři záhadné návyky „úspěšných“, které prostě nedávají smysl

Elita bývala vždycky poněkud výstřední. O špičkách i „špičkách“ současnosti to platí jakbysmet.

Michal Kašpárek9. 8. 2013
Zoufale vydřené Hejno bez ptáků
 8 834

Zoufale vydřené Hejno bez ptáků

Ekonomovi Filipu Douškovi se podařilo udělat ze svého filozofického románu kult ještě dřív, než ho vydal. Bohužel je to zároveň taky to největší, co se mu podařilo.

Michal Kašpárek18. 7. 2013
Jak na neplatiče daní: v Británii úspěšně zkoušejí psychologii a marketing
 6 433

Jak na neplatiče daní: v Británii úspěšně zkoušejí psychologii a marketing

Britská vláda spolupracuje s psychology a marketéry například v boji proti nezaměstnanosti nebo za lepší výběr daní. „Jednotka Šťouch“ se zkoumá chování „spotřebitelů státních služeb“ a její činnost, směřující ke změnám tohoto chování, má některé pozoruhodné výsledky.

Leo Benedictus17. 6. 2013
2/3