Články na téma: životní styl
Životní styl je způsob, jakým osoba žije. Patří sem jak jeho zvyky, preference, tak i zájmy a aktivity, které během dne dělá. Zahrnuje mnoho individuálních rozhodnutí a preferencí každého, ale může být ovlivněn kulturou, sociálním prostředím nebo osobními a rodinnými zkušenostmi.
Pro podnikatele může být hledání vyváženého životního stylu složité, zejména pro začínající podnikatele a malé podnikatele, kteří musí ve svém podnikání dělat většinu věcí sami. I přes neustálou práci a nutnost udělat mnoho činností by měli dbát na osobní péči, rodinný život a také nezapomínat na své zájmy a sport.
Podnikatelé mohou ale v oblasti životního stylu také podnikat. Mohou nabízet jak prodej kosmetických produktů, tak i služby, které jsou spojené s péčí o pleť, nehty, vlasy a další. Dále mohou poskytovat služby jako provozování fitness center, studia jógy, wellness a masáže. Do životního stylu patří i domov a cestování – proto mohou nabízet služby cestovních kanceláří i nabízet designové služby, nábytek nebo dekorace.
Další články na téma životní styl najdete na Peníze.cz.
Křečové žíly pod kontrolou. Medicína sází na miniinvazivní zákroky
Křečové žíly trápí až 60 procent populace. První příznaky lidé přehlížejí. Jan Bafrnec z Canadian Medical přibližuje, k čemu podceňování potíží může vést, jak vzniku křečových žil předcházet i jaké léčebné postupy jsou k dispozici.
Dospělé děti a infantilní dospělí. Trh hraček se mění, je potřeba se přizpůsobit
Blahobytná společnost se infantilizuje. Hračky si stále víc pořizují dospělí, děti o ně naopak ztrácejí zájem a dávají přednost technologiím. Dlouho stagnující trh s hračkami se mění. Co s ním bude dál?

Nová doba, nové zvyky. Covid nakopl byznys s funkčními potravinami
Jejich trh stabilně roste už víc než devět let a v roce 2020 vystřelil do vesmíru. Funkční potraviny ukazují, že globální pandemie donutila lidstvo zamyslet se nad tím, co a proč jí. Slibujeme si od nich nejen dostatek živin a fyzické zdraví, ale také psychickou pohodu.

Kolik stojí lidský život? Pandemie ukazuje tvrdou realitu
Taky se dokola ptáte, proč jsme zase „Best in Covid“? Krátká odpověď zní: protože si nevážíme lidských životů. Hospodářské zájmy zkrátka převažují.

Beze spánku se účinnost vakcíny sníží, varuje Baránek. Vítejte v laboratoři života a těla
Tomáš Baránek vydává knížky, které vám poradí, jak ze života chytře vytěžit víc života. Jeho vlastní recept na lifehacking ale naznačuje, že přečíst si knížku nestačí. A že šidit spánek se opravdu nevyplatí.

To ti ještě nestačilo? Plavecký veterán jde po dalším titulu
Ve svém věku by mohl chodit městem o holi. Namísto toho každý den intenzivně cvičí. To aby se veteránský plavec Rudolf Šmerda mohl vrátit do závodních bazénů. A urvat další světový titul.

Ve vlastní šťávě. Jak (se) vařil český národ podle porevolučních kuchařských knih
Řekni mi, co jíš, a já ti povím, kdo jsi! Jídlo svým způsobem skutečně odráží kulturu svých jedlíků a také jejich materiální poměry. A proměnu toho, jak jsme se od roku 1990 stravovali, můžeme sledovat na proměnách kuchařských knih. Materiálu ke zkoumání je dost, vždyť kuchařky představují zhruba desetinu (!) knižního trhu.

Zlaté časy obchodních center jsou pryč
„Lidé si během dvouměsíčního lockdownu zvykli trávit čas jinak. Do nákupáků už nebudou chodit tak často,“ říká Jakub Lohniský, zakladatel módní značky Le Premier.

Svatomartinské: produkt na jedničku. Hlavně za marketing
Tak co husa? Byli jste letos? Nebo pekli doma? A víte, že ještě před pár lety by vás to dost možná nenapadlo? I tohle je totiž vedlejší produkt kampaně za Svatomartinské víno, tradice, kterou etabloval Vinařský fond v roce 2004. Dnes se pod touto značkou vyprodukuje přes dva miliony lahví ročně. Obnovená tradice ovšem není pro každého vinaře.

Dobré víno nestačí
„Na dobré víno dnes narazíte v téměř každém vinařství. Minimálně stejně důležitá je proto kvalita souvisejících služeb,“ říká Vlastimil Nešetřil, člen představenstva J&T Wine Holding, vlastníka vinařství Kolby a vinařství Reisten.

Můžeme dělat stejně dobrá vína jako ve Francii
„Autentisté nejedou na jistotu, neřeší všechno postřiky a pytli s pochybným práškem, co pak končí v nás konzumentech a v půdě,“ říká v obsáhlém rozhovoru o víně Bogdan Trojak.

Móda v digitálním věku
Velká část nového čísla Finmagu je věnovaná módě. Ať chceme, nebo nechceme, obklopuje nás. A formuje. Oblečení vyrábíme rychleji, blíž a se stále menší porcí lopoty. Ne každý v tom vidí dobré zprávy. Odemykáme podstatnou část úvodního textu k tématu.

Americká odvykačka
Všechny bolesti vašich pacientů utlumí naše prášky, kladli zástupci farmafirem na srdce americkým doktorům. Výsledkem je přes sto tisíc mrtvých.

Jakub Lohniský: Šijeme zase v Česku
„Možná mluvím jako nějaký sluníčkář, ale od určitého věku a příjmu bychom se měli ptát, za jakých podmínek zboží vzniká,“ říká v obsáhlém rozhovoru zakladatel a spolumajitel Le Premier Jakub Lohniský.

Turisti, co nenávidí turisty
Poslední ukázka z podzimního Finmagu. Zimní číslo už má v práci grafik a brzy se vydá na stánky i do schránek…

Óda na maso
Řezník František Kšána mluvil v podzimním Finmagu o lásce k přeštickým čuníkům, bolestivém odchodu z rodinné firmy a pohledu na zapřisáhlé vegetariány.

Kuchařova cesta z hipsterských Holešovic na kraj světa
Na okraji okraje ve vsi Zdoňov v Broumovském výběžku stojí bývalá kovárna. Když do ní Lenka Wimmerová a Olga Himmelsbergerová pozvali kuchaře Otakara Humpla, učarovala mu tak, že opustil svůj vyhlášený pražský podnik a „odjel to zkusit na venkov“.

Čím jsou počítače chytřejší, tím víc hloupneme
„Nejde už o kyberkriminalitu nebo kyberšikanu. Lidská společnost se kvůli sociálním sítím, mobilní komunikaci, vyhledávačům, aplikacím a obchodům s daty začíná nebezpečně měnit,“ varuje zakladatel projektu Dítě v síti Jan Müller.

Sladká fabrika
Nádherná vůně. Lákavé zákusky, kam se člověk podívá. A velký industriální prostor, po kterém místo Umpa-lumpů kmitají cukráři. Člověk je nadšený už ve chvíli, kdy vstoupí. A to ještě neochutnal! Vítejte v cukrářské továrně Lukáš Skály.

Fabig: vinař pankáč
Sází na jedinou odrůdu, nebojuje o medaile na soutěžích, nebojí se experimentovat. A stejně jako pankáči s kohouty na hlavách i Roman Fabig ví, že stejně důležitý jako produkt je i image.

Čím víc opilců, tím víc bitek. Nebojme se slova na P
Omezení prodeje alkoholu snížilo na různých místech světa počet násilných trestných činů. V zemi posedlé bezpečím slušných lidí se k takovým opatřením nikdo nemá.